וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הגיב יהודה לוי על ההריון של נינט?

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

17.6.2014 / 10:08

הארוס לשעבר של הרוקרית ההריונית כבר איחל לאקסית מזל טוב לרגל הצעת הנישואים. רוצים לדעת איך הוא הגיב לבשורה על ההריון המתקדם שלה? כנסו. וואלה! סלבס ריקוד החסידה

ניר פקין

נראה שיהודה לוי לא נותן לשום דבר לגעת בו. או שכך לפחות הוא מעדיף שתחשבו. אחרי שהעביר את הפרידה מהארוסה לשעבר, נינט טייב, בבילוייים סוערים עם חבריו אנחל בונני וגיא אדלר, ובירך את הטייב לרגל הצעת הנישואים שלה - כעת לוי לא מראה התרגשות יתרה מהבשורה על ההריון המתקדם.


עוד סיפורים נוצצים:
איתי תורג'מן משוויץ בכלי שלו
חם! מיילי סיירוס חוגגת בביקיני
נינט טייב ויוסי מזרחי מגיבים על ההריון

יהודה לוי. ניר פקין
ברח, יהודה, ברח! יהודה לוי/ניר פקין

אתמול (ב') תפס אותו צלם הפפראצי רגע לאחר שנכנס לרכבו, בסמוך לביתו שברחוב יהודה הלוי (ושום בדיחה על המקריות) בתל אביב, ושאל אותו מה יש לו להגיד לאומה על ההריון. לוי, שיכול להעביר קורסים באוניברסיטה של הוליווד על התמודדות עם צלמי פפראצי, חייך במבוכה קלה אל עבר הצלם, צעק לו "אתה משוגע", המשיך לחייך ונסע לדרכו. אח, ככה וואלה! סלבס אוהבת את הגברים שלה.

לוי וטייב נחשבו לזוג הכי לוהט בביצה במשך שבע השנים בהם ניהלו זוגיות נוצצצת, שכללה גם הצעת נישואים רומנטית ברומא. לאחר כשנה שבה היו מאורסים, החליטו לפרק את הזוגיות. מיד בסמוך, כפי שקראתם בוואלה! סלבס, החלה טייב לצאת עם הגיטריסט יוסי מזרחי, ממנו קיבלה בשבוע שעבר הצעת נישואים, שהתבררה לאחר מכך כתוצאה של הריון מתקדם.

גם וואלה! סלבס מאחלת לאקס שלה רק דברים טובים. אחרי שישרף בגיהנום, כמובן.


רכלו על התגובה של יהודה לוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully