וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב בהריון

15.6.2014 / 16:35

כשבוע אחרי הבשורה על החתונה הצפויה של נינט טייב והבויפרנד המזוקן שלה, יוסי מזרחי - מתברר כי הרוקסטאר מטפחת בבטנה צאצא ראשון לה ולבן זוגה המוזיקאי. וואלה! סלבס מתנפחת

ברק פכטר
נינט טייב. ברק פכטר
מברוק? נינט טייב ויוסי מזרחי/ברק פכטר

הופתעתם לשמוע שנינט טייב אמרה "איי דו" והתארסה לבן הזוג שלה בחודשים האחרונים, יוסי מזרחי, אחרי תקופת זוגיות צמודה אך קצרצרה? מה תגידו לגבי העובדה שהיא מטפחת בבטנה ילד ראשון לה ולמזרחי, שכנראה יצעד לצדה לחופה. אחרי חודשי זוגיות בודדים, הזמרת כבר מצפה לילד משותף עם המוזיקאי המזוקן שהיא אוהבת.

רוצים עוד?
יהודה לוי על נינט: ”מאחל לה שמצאה את אהבת חייה”
נינט טייב ודנה אינטרנשיונל מקפיצות
נינט עצבנית: ”כ** אמא של הצלמים”

נינט טייב. ברק פכטר
בטן, מישהו? נינט טיייב ביום שישי האחרון/ברק פכטר

שבעה חודשים לאחר שהחלה לצאת עם הגיטריסט שלה, נראה שנינט בשלה לעמוד מתחת לחופה. אך על פי ההתפתחויות - שמלת הכלה שלה, אם יספיקו להינשא לפני הלידה הצפויה, ככל הנראה תחביא גם בטן הריון נלווית.

בשבוע האחרון מאז שנודע כי השניים מאורסים, השמועות על הריונה של נינט נפוצו בתעשיית הבידור - אך לא זכו לכל אישור רשמי. גם צלמי הפפראצי לא הרפו מטייב ובן זוגה, שבילו את מרבית זמנם באולפן ההקלטות, אך לא הצליחו למצוא כל זכר לבטן ההריון, שנמצא בשלבים ראשונים. מקורבים לזמרת, מספרים כי צאצא עתידי אכן מתפתח בבטנה של הגברת, אז פלא שהיא צריכה לקפוץ לבית המרקחת?

המנהלת האישית של טייב, סירבה לאשר או להכחיש, אך מסרה: "אני שמחה ששלומה של נינט ממשיך לעניין אתכם מדי יום ביומו. שיהיה שבוע טוב".


וואלה! סלבס לא מחכה עד החתונה כדי להשוויץ בבטן. אוף, טילון אחד יותר מדי.


בהריון? רכלו על נינט טייב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully