וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזירו אותם": המפורסמים מתגייסים למען החטופים

וואלה! סלבס

15.6.2014 / 13:21

מחאת הרשת לעידוד השבתם של החטופים לישראל, לא פסחה גם על המפורסמים. אייל גולן, ישראל אטיאס, אור דניאל ואחרים דורשים ומתפללים לחילוצם המהיר של הנערים. וואלה! סלבס תקווה

אור דניאל. אינסטגרם, צילום מסך
אור דניאל/צילום מסך, אינסטגרם

מי אמר שהמפורסמים הישראלים מנותקים מהמתרחש במדורי האקטואליה? זה לא מפתיע לראות את הסלבס המקומיים מתגייסים למען מטרות נעלות - בכדי להעלות את המודעות אליהן, וכך גם במקרה המצער של פיגוע חטיפת הנערים. מאז יום שישי האחרון, אז נודע דבר חטיפתם של נפתלי פרנקל, גיל-עד שאער ואייל יפרח, מתנהל קמפיין ברשתות החברתיות, שמטרתו לעורר את המודעות הבינלאומית בדבר מעשה הטרור- בשם "Bringbackourboys".

בין השמות המוכרים שהצטרפו למאבק והביעו תמיכה, ניתן למנות את אייל גולן, שהעלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו תמונה של הנערים החטופים. בנוסף, כתב "שבוע חדש נפתח בלב כבד. 3 נערים חטופים, 3 משפחות שלא עוצמות עין לרגע ועם שלם שמחכה לראות אותם בבית בחזרה". עוד הוסיף כי "נקדיש את השיתופים והאנרגיה כאן ובשאר הרשתות החברתיות, לתפילה שיחזרו שלמים ובריאים במהרה. שבוע טוב ובשורות טובות לכולנו, אמן!".

שי גבסו. אינסטגרם, צילום מסך
שי גבסו/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית שירלי בוגנים העלתה לרשת תמונה שלה עם השלט בצירוף קריאה להתפלל לשלומם של הנערים, כמו גם הזמר שי גבסו, שהשתמש בגופו להעביר את המסר וכתב על ידו. ממש כמותם עשו גם הדוגמנית נטלי דדון שנמצאת בפליפינים בימים אלה, לצד אור דניאל, שכתבה גם היא והעלתה לחשבון הפרטי שלה בקשה לשחררם של הנערים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שירלי בוגנים. אינסטגרם, צילום מסך
שירלי בוגנים/צילום מסך, אינסטגרם

שחקן "זגורי אימפריה", ישראל אטיאס, כתב כי אלה "ימים קשים, השמש לא באמת מאירה, הציפורים לא מצייצות. אני נוסע אתמול בלילה לחבר לנסות ולצפות במעט כדורגל משובח כדי לטשטש את המחשבות העצובות ואת כל שאלות התהייה שאני שואל כל אדם שני שאני פוגש, מה לדעתך עלה בגורלם". עוד כתב כי "הנפש נסדקה... רגיש שחלק ממני נלקח יותר נכון נחטף, אין לי איך להסביר את זה אני מנסה ואנסה שוב ושוב כי זה אולי ימעיט לי את הכאב או יטשטש... אנחנו עם אחד. לב אחד. ואני בטוח שכולכם מרגישים ככה. ברגעים קשים כאלה בעיקר. הם יחזרו. הם יחזרו. אני יודע. אני מרגיש".

נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם
ג'קי אזולאי. אינסטגרם, צילום מסך
ג'קי אזולאי/צילום מסך, אינסטגרם

גם חברי תוכנית הריאלטי "זוג מנצח VIP", בהם לירז דרור ובעלה איציק פינטו, מיכל אמדורסקי, ג'קי וישראל אזולאי, דנה רון עם יריב נתי, רון קופמן ואמירם טובים - התאחדו לכבוד תמונה משותפת בעלת המסר החשוב. בין השאר, עשו זאת גם ליהיא גרינר וקארין כהן, שהעלו את תמונתם של החטופים לרשת בצירוף גילוי תמיכה.


וואלה! סלבס מתפללת לשובם של הנערים בשלום.


עדכונים נוספים גם בעמוד לוואלה! סלבס בפייסבוק

אלין לוי. אינסטגרם, צילום מסך
אלין לוי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully