וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין מ"האח הגדול": "לאלדד יהיה קשה בלעדיי"

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

15.6.2014 / 12:20

היא כבשה את לבו של הגברבר המזוקן בבית הריאליטי ואז הודחה - אבל קארין זלאיט טוענת שתמתין לאלדד, לפחות עד שיצא מ"האח הגדול". ומה לגבי הדעות שלו? וואלה! סלבס א-פוליטית

ראובן שניידר

לא בטוח שהפה של צופי "האח הגדול" נפער בתדהמה, כשהודיעו כי קארין זלאיט היא המודחת השלישית בעונה הנוכחית של הריאליטי. מעצבת האופנה שעיצבה את עצמה בבית בעיקר סביב אלדד גל-עד המזוקן, כשניהלה איתו מערכת יחסים קצרצרה שהובילה גם לנשיקות סוערות - נראתה נדהמת ומבולבלת גם כשישבה לשיחה ידידותית עם וואלה! סלבס. המסקנות? אלדד, אלדד ועוד אלדד.


עוד סיפורים נוצצים:
האקס המיליונר של קארין נחשף
גאווה רטובה: אסי עזר והחבר מאוהבים
תמונות לחות במיוחד: אנה ארונוב מדגמנת

קארין האח הגדול. ראובן שניידר
הכי תתגעגע. קארין זלאיט/ראובן שניידר

"אני לא באמת סבבה, אני מופתעת מאוד", היא מבהירה. "הופעתי, מודה, זה חטא הגאווה כי לא העברתי את האופציה לשנייה בראש שלי. אני לא כועסת, אבל ממש מאוכזבת. הייתי רוצה להיות שם עוד שבועיים", הסבירה זלאיט. "הודחו עד עכשיו אנשים מאוד קשים לעיכול, לא אנשי 'מיינסטרים', אז אקח את זה כמחמאה". לדבריה, ההדחה לא נבעה בגלל שקיימה זוגיות עם אלדד, "אלא כי היתה לי דעה. אמרתי מה שאני חושבת ולא הלכתי בין כל עדר הכבשים שם".

כשנשאלה איך אלדד יתמודד עם חסרונה לדעתה, קארין פסקה בנחרצות - "יהיה לו קשה. אמרתי לאלדד שאחכה לו מחוץ לבית, אבל נראה לך שלא יחכה לי?". ובכן, כפי שהיא יודעת, הכל יכול לקרות, גם חברות צמודה של המזוקן עם דורון מירן. אגב, כשוואלה! סלבס ניסתה לבדוק אם הגברת מתחברת לדעותיו הפוליטיות חברתיות של אהובה מהבית, החליטה לעבור לשאלה הבאה. מה את אומרת, גברת?


וואלה! סלבס מתגעגעת לאהובה ההיסטורי, המן הרשע.


רכלו על ההדחה של קארין זלאיט בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully