וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המשבר: בר רפאלי מפזרת חיוכים

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

9.6.2014 / 11:01

למרות המריבה הפומבית הגדולה של הטופמודל והחבר (לשעבר?) עדי עזרא - רפאלי הנחתה הלילה אירוע גאלה של ארגון יהודי בלוס אנג'לס. בתפקיד המלווים: אביה ואחיה. וואלה! סלבס ליפסטיק

בר רפאלי. splash
רחוקה מההמולה. בר רפאלי בלוס אנג'לס/splash

בר רפאלי התגברה על השערורייה עם עדי עזרא? מתברר שהיא לא רק טופמודל מוצלחת, אלא גם שחקנית לא רעה בכלל - אחרת איך תסבירו את העובדה שהדוגמנית משדרת עסקים כרגיל, רגע אחרי שכל עם ישראל שמע על המריבה האלימה והפומבית מאוד עם הבויפרנד בשבוע שעבר. רפאלי, שרגע אחרי המריבה עלתה על טיסת עבודה לאמריקה, נחתה הלילה (ב') באירוע נוצץ בלוס אנג'לס, שם הפציעה בלוק נוצץ במיוחד, שבחר לה הסטייליסט הצמוד שלה סיימון אלמלם (שמלה של אזדין אלייה) וכמובן עם החיוכים הנלווים.


עוד סלבס:
בדרך לפרידה? ”בר רפאלי ועדי עזרא לא מדברים”
חשד: מירי שילון הותקפה על ידי בן זוגה
בתפקיד הרוצח: אנחל בונני

בר רפאלי. splash
"רגע, מיק ג'אגר לא מגיע?". רפאלי/splash

בסוף השבוע האחרון, בזמן שקראתם בוואלה! סלבס על המריבה המאוד מתוקשרת של רפאלי ועזרא באירוע הפרטי שנערך ביום הולדתה של הדוגמנית - שבו בילו בחברת להקת הרולינג סטונס ושלל מפורסמים מקומיים אחרים - הדוגמנית כבר עשתה את דרכה להוליווד יחד עם אביה רפי ואחיה הצעיר און רפאלי. הג'וב? הנחיית אירוע הגאלה של ארגון "ג'ואיש לייף" למען ארגון יד ושם, בהשתתפות קירק דאגלס, חיים סבן, השחקן ג'ון ווייט (אביה של אנג'לינה ג'ולי) וניצולי שואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בר רפאלי. splash
הגברים של חייה תומכים. רפאלי יחד עם אחיה און ואביה רפי רפאלי/splash

מלבז זוג רגליים ארוכות ונחשקות בשמלת מיני מטאלית, הטופמודל הקפידה לפזר חיוכים פלוס הנוכחות המרשימה שלה - שלא ממש הושפעה מכל הדרמה הסוג-של-אלימה שהתרחשה ביום רביעי שעבר. בכל מקרה, הזמן בנפרד מעזרא הוא בדיוק התקופה לחשוב על מערכת היחסים שהסתבכה.


וואלה! סלבס לא מחייכת כשהיא מתוסכלת. כלומר, לא מחייכת ביום יום.


רכלו על בר באל.איי גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully