וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפרידה: "בר רפאלי ועדי עזרא לא מדברים"

וואלה! סלבס

8.6.2014 / 11:02

מספר ימים לאחר שקראתם על המריבה הגדולה בין הדוגמנית לחבר שלה, עכשיו, כך מתברר, השניים נמצאים בנתק מוחלט ובר אף ביקשה ממנו לא להגיע איתה לאירוע של חבריה. וואלה! סלבס עצובה

בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
שומרת על פאסון. בר ועדי/ניר פקין

וואלה! סלבס כבר הכינה את מיטב מחלפותיה, פידרה את האף והציצה מדי יום בתיבת הדואר שלה, בתקווה לקבל הזמנה לחתונה של בר רפאלי ועדי עזרא. אממה, עכשיו נראה כי הדבר כבר לא יקרה.

מקורבים לזוג הנוצץ סיפרו לוואלה! סלבס כי לאחר המריבה הגדולה, השניים נמצאים בנתק מוחלט, "בר רוצה קצת שקט", סיפר מקורב לשניים, "היא לא מוכנה לעבור על הסיפור הזה בשקט. היא לא ציפתה שזה מה שיקרה, ועכשיו היא רוצה לחשוב על כל הנושא".

עוד ידעו לספר מקורבים, כי מאז המקרה השניים לא שוחחו, "הם אמנם עזבו את המקום ביחד, ובר נראתה מחוייכת, אבל זו בר, היא תמיד יודעת לשמור על פאסון מסוים". לוואלה! סלבס גם נודע כי ביום חמישי האחרון, בר ועדי היו אמורים להגיע ביחד לחתונה של חברתה הטובה של ברבור, אך ברגע האחרון הטופמודל ביקשה מבן זוגה שלא להגיע.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב/צילום מסך, אינסטגרם

כעת, כך מספרים מקורבים, עדיין לא ברור אם הם יפרדו או לא, "בר מאוד אוהבת אותו וזה לא סוד", סיפר מקורב, "ולכן לא ברור אם היא תעזוב אותו או תסלח לו. זו החלטה לא קלה עבורה. כרגע החברים שלה עומדים לצידה ותומכים בה".

כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי נערכה במסעדת "mr&mrs lee" מסיבה לכבודו של מיקי ג'אגר. מי שעוד הגיעה לחגיגה, היתה רפאלי, שגם חגגה במקום יום הולדת. בשלב מסוים, בר, שרקדה עם מיק, שאלה אותו האם הוא נהנה ואיך הוא מרגיש. באותו רגע, כך על פי עדי ראייה, תפס אותה עדי בצוואר ומשך אותה אליו. השניים ניהלו ויכוח קולני, שבסופו בר כבר לא חזרה לרחבת הריקודים וישבה בצד.

בימים אלו נמצאת ברבור בארצות הברית, שם היא שוהה עם אביה ואחיה הקטן און בעקבות פרויקט סודי בו היא משתתפת, ותחזור לארץ בהמשך השבוע.

וואלה! סלבס עדיין לא החליטה אם היא רוצה להיפרד מהחבר. הכל תלוי בארוחת צהריים שהוא יקנה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully