וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק בכותל: התמונה שהסעירה את המעריצים

27.5.2014 / 23:40

הזמר שהגיע להופעה בארץ, פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו בעיר העתיקה בירושלים. רגע אחר כך, מערציו הרבים הביעו את דעתם על ביקורו של טימברלייק בישראל. בעד או נגד? וואלה! סלבס מהומה

ג'סטין טימברלייק. אינסטגרם, צילום מסך
סכסוך? ג'סטין טימברלייק בכותל המערבי/צילום מסך, אינסטגרם

האורח המיוחד בארץ מעורר מחלוקת? וואלה! סלבס סיפרה לכם על הטיול הסודי שג'סטין טימברלייק ערך בירושלים לפנות בוקר, יחד עם הוריו ואשתו ההוליוודית ג'סיקה ביל - הגיע הזמן לשתף את המעריצים במסע הרוחני המרגש.

הלילה (ג') שיתף טימברלייק בחשבון האינסטגרם שלו תמונה שצולמה בכותל המערבי שבעיר הבירה, שבה הוא נראה מניח את ידיו על האבנים, בצירוף הכיתוב "הארץ הקדושה... איזו חוויה. אני לעולם לא אשכח את היום הזה".

משרד התיירות כנראה צריך להודות לטימברלייק, מכוון שאחרי חשבון האינסטגרם שלו עוקבים קרוב לארבעה וחצי מיליון בני אדם מרחבי העולם (ולחשבון הטוויטר שלו יש יותר מ-32 מיליון עוקבים!), שכעת נחשפים למסע הרוחני והמרגש של נסיך הפופ ביזראל.


מוקדם יותר:
ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל מבלים בשמש
היי, סקסיבאק: ג'סטין טימברלייק נחת בישראל

ג'סטין טימברלייק. ברק פכטר
היוש. ג'סטין במלון בהרצליה/ברק פכטר

כמובן שהתמונה של טימברלייק גררה אחריה תגובות נזעמות ברשת, בהן דיונים של מעריצים אנטי-ישראלים ומעריצים יהודים וישראלים מרחבי העולם. אלה, ניצלו את הרשתות החברתיות גם להתנגחויות פוליטיות כמו "פלסטין לנצח " ו"זו לא ישראל אלא פלסטין הכבושה". מנגד, מעריציו הישראלים של הכוכב, ניצלו את הפלטופורמה להגן על מולדתם עם סיסמאות (בהן "עם ישראל חי") וכמובן שהביעו התרגשות מהמחווה של טימברלייק למערציו בארץ.

זו לא הפעם הראשונה שביקור של כוכב פופ בינלאומי על אדמת הקודש, גורר ריבים פוליטים ברשתות החברתיות (תניח לנו רוג'ר ווטרס). רק באוקטובר האחרון נחתה כאן ריהאנה להופעה בפארק הירקון ובין ליפסינק אחד לשני גם דאגה לעדכן את מעריציה בתמונות מביקור הבזק שלה ביזראל.

מהר מאוד הפכו התמונות של רי-רי לזירת קרב בין מעריציה הישראלים של הכוכבת, לבין מעריציה המתנגדים. "קוראים לזה פלסטין!", כתב מתנגד אחד, "אני לא פלשתינאי אבל אני תומך במה שנכון". נו, למה לריב?


וואלה! סלבס מוכנה להתנצר עבור לילה אחד עם ג'סטין. אינשאללה .


רכלו על התמונה של טימברלייק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully