וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח הדבש היוקרתי של קים קרדשיאן וקניה ווסט

שירות וואלה! סלבס

26.5.2014 / 11:33

רגע אחרי שהזוג המאושר נשבע אמונים אחד לשנייה, הם הטיסו את עצמם לאירלנד - שם קים וקניה יבלו את ירח הדבש שלהם בטירת פאר עתיקה, בנופש יקר במיוחד. וואלה! סלבס סילאן

קים קרדשיאן וקניה ווסט לפני חתונתם/ספלאש
קים קרדשיאן, קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
ועכשיו לנוח. קים קרדשיאן וקניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

אין מה לומר, קים קרדשיאן וקניה ווסט יודעים לחיות את החיים הטובים. לא, הם לא מתביישים לנופף בזה לכל עבר. רגע אחרי שחגגו במסיבת טרום נישואין בארמון ורסאי בפריז, הטיסו את האורחים לפירנצה רק בשביל לחזות בהם נשבעים אמונים אחד לשנייה - החליטו השניים שהם צריכים לנוח.

מה הדרך הטובה ביותר לנוח, אם לא בירח דבש בטירת פאר בעיר קורק שבאירלנד? מיד לאחר החתונה, המריאו מר וגברת ווסט לאי הבריטי, שם עשו צ'ק אין באחת הטירות היותר מפוארות שיש לארץ להציע. אותה טירה בה בילו ההורים של קימי (קריס וברוס ג'נר) את ירח הדבש שלהם לפני לא מעט שנים.


רוצים עוד רכילות?
הזוי: שיתוף הפעולה של יעל בר זוהר ולבנת פורן
ביץ’, בוי: מייקל לואיס רוקד בחוף הים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק 3,750 יורו ללילה. הטירה בעיר קורק שבאירלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועכשיו קצת לפרטים: הזוג המאושר שריין לעצמו את הסוויטה הנשיאותית של הארמון, עניין של 3,750 יורו ללילה אחד. אם לא די בכך, הם גם שריינו את כל עשרת החדרים שבקומה שבה הם שוהים. סתם, שלא יטרידו את מנוחתם או שלא ישמעו את אנחותיהם. צודקים.

במהלך החופשה יוכלו השניים להנות מטיסה בכדור פורח, שייט עם דייגים מקומיים ושימו לב, קריאת סיפורים לפני השינה על ידי סופרים מקומיים. אגב, כל הטוב הזה יגמר ביום שישי, כשהשניים ישובו לארצות הברית להתחיל את שארית חייהם כזוג נשוי. בתקווה שזה ימשך לאורך זמן.


הדבש היחיד שוואלה! סלבס מכירה הוא זה ששמים על המופלטה. איזה טעים זה.


רכלו על ירח הדבש המתוק של קים וקניה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully