וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני החתונה: מיכל אמדורסקי כלה מהגיהנום?

12.5.2014 / 14:29

כמה מאורסות מפורסמות הגיעו אמש לבחון איפור לצד חברות לביצה. מיכל אמדורסקי, למשל, תצעד לעבר החופה בפעם השנייה השבוע, אבל "הכי לא מתרגשת". וואלה! סלבס הינומה

צילום הסטילס: רפי דלויה, צילום: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

מותג האיפור איל מקיאג' השיק אתמול (א') את חנות הדגל שלו בדיזינגוף סנטר שבתל אביב, יחד עם שלל כוכבות חובבות מייק אפ ושמפנייה. בין השאר, בילו במקום גם כמה נשים שבקרוב יצטרכו לעבור סשן של איפור מדהים, רגע לפני שיצעדו אלעבר החופה.

האם המאורסות הנוצצות עדי הימלבלוי, אפרת גוש ומי שתצעד בסוף השבוע לעבר החופה - מיכל אמדורסקי - מוכנות ליום המרגש בחייהן? ובכן, מתברר שלא ממש. בתור שושבינה לעתיד, וואלה! סלבס החליטה לבחון מדובר ב"בריידיזילות" ומה החברות הטובות חושבות על הכלות לעתיד.

"אני לא מתכננת כלום", הסבירה אמדורסקי, "אני רוצה שכולם יגיעו, ירקדו וישמחו". גם הימלבלוי מעידה שהיא לא מעורבת בתכנונים לאירוע הגדול, וטוענת שהיא "ממש ישנה בעמידה", וכמה מפתיע, אבל גם בגזרתה של גוש אין התרגשות של ממש "אולי היה טוב יותר אם הייתי בריידזילה, אבל בכלל לא התחלתי לחשוב על זה".


עוד סלבס כאן:
מי הגיע ליום ההולדת של אורנה דץ?
עודד מנשה חושף: מה יש לעדן הראל בבטן
כוכבת "עד סוף העולם" מתגרשת מבעלה, שוב

השקה איל מקיאג'.
עוד לא באווירה? מיכל אמדורסקי

ומה קורה בגזרת הגרושות? מי שרק לאחרונה נפרדה מבעלה, אור גרוסמן, לא ממש חושבת על הפעם השנייה בה תצעד לחופה, "בוא נגיע לשם ונראה", סיפרה לוואלה! סלבס.

מי שדווקא החליטה לחשוף את האמת על החברה הטובה שלה היא ג'קי אזולאי, שגילתה כי אמדורסקי סיפרה לה שהיא ממש לחוצה. לעומתה, ה-BFF האחרת - אורנה דץ, סיפרה שמיכלי "הכי קולית בעולם. היא עשתה את זה כבר אז היא צריכה להיות מאושרת". ומה לגבי עצות שימושיות לחיי זוגיות מאושרים? אחרי בדיחה של הכלה אמדורסקי על חשבונה של דץ, אזולאי מסבירה שצריך לוותר ממש כמו לפנק. חכמה.


וואלה! סלבס יכולה לחלק רק עצה אחת מועילה: ביריות.


רכלו על החתונה של מיכל אמדורסקי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully