וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כוכבת "מאסטר שף" גורמת לקלקול קיבה

1.5.2014 / 16:45

החתונה של אבשלום קור, האיחוד של הספייס גירלז והסכם הממון של אייל גולן ורוסלנה רודינה - כל אלו פלוס ההסתבכות של יוצאת "מאסטר שף" עשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן נון, בימוי: דובי קליין, הלבשה: פקטורי 54

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


במקום החמישי נמצאות חמש בנות, טוב נו ארבע (אל תהיו קטנוניים), שסיפקו איחוד סופר מרגש ועל הדרך גם תמונות סופר מביכות של לילה רווי אלכוהול - כל זה קרה באיחוד של הספייס גירלז. אלא שלמרבה הצער, זה קרה במסיבת יום ההולדת ה-40 של ויקטוריה בקהאם. ואתם? הכי לא הוזמנתם.

במקום הרביעי ממתין עוד קול מפחיד מן העבר. הפעם אחד כזה שלא כדאי לטעות לידו בשפה העברית. אבשלום קור, סוג של אליעזר בן יהודה מהאייטיז, שהחליט שגם לו מגיע סיבוב שני, ובקרוב מאוד יישא לאישה את בת הזוג בשנים האחרונות.

פאולין שובל. ראובן שניידר,
הכי קלקול קיבה. פאולין שובל/ראובן שניידר

ואם כבר בשפה העברית עסקינן, במקום השלישי נמצאת מעושרת שהמציאה את המושג "אני תמותי" - ג'ניפר סנוקל. סביר להניח שהגברת השתמשה בצמד המילים הללו לא מעט פעמים בסוף השבוע הקודם, כשהובהלה לבית החולים בגלל לחצים בחזה. לאחר בדיקות, התגלה שלגברת סנוקל התפתח זיהום בשתלי הסיליקון, כך שהוחלט לאשפז אותה לניתוח חירום, לפני שהיא באמת תמותי.

במקום השני נמצא מי שרק בשבוע שעבר כיכב במקום הראשון - הלא הוא אייל גולן, שרק לאחרונה התבשרתם כי הוא ובת הזוג רוסלנה מצפים לביקור החסידה, אבל רגע לפני שהיא מגיעה, הזמר דאג שהיא לא תקח לו את כל הכסף. איך? חתם איתה על הסכם ממון, כמובן.

וכעת למקום הראשון, שם נמצאת מישהי שלא ממש התמזל מזלה בכל הנוגע לכספים. זוכרים את פאולין שובל? אם לא, אתם מוזמנים להתקשר לבעל הדירה שהשכיר לה את הנכס שלו - הוא ישמח מאוד להזכיר לכם מי היא משתתפת "מאסטר שף". אגב, אל תצפו למחמאות על הבישול, כי פליטת הריאליטי שכרה בית בכוכב יאיר, אלא שמשום מה, שכחה לשלם שכר דירה וחשבונות שונים. אה, היא גם נעלמה ביום בהיר אחד. הנזק: תביעת ענק. לא טעים, אה, נעים.


כבר שנים שוואלה! סלבס חייבת לבעל הדירה שלה כסף על החור שיצרה בתקרה. מי ידע שלתלות נדנדת מין זה כל כך מורכב?


רכלו על הרשימה השבועית בפייסבוק

עוד רשימות ממש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully