וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: קים קרדשיאן וקניה ווסט התחתנו

שירות וואלה! סלבס

24.5.2014 / 20:20

זה רשמי: מלכת הריאליטי טראש והראפר שהביא איתה ילדה לעולם הם בעל ואישה. רגע לפני שאמרו "איי דו" בפירנצה, ווסט וקרדשיאן בילו כמה ימים של חגיגות בפריז. וואלה! סלבס טבעת

קים קרדשיאן וקניה ווסט לפני חתונתם/ספלאש
קים קרדשיאן, קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
זו הפעם השלישית. גלידה? קים קרדשיאן וקניה ווסט בארוחת הערב בארמון ורסאי/צילום מסך, אינסטגרם

חובבי הטראש, פתחו את בקבוקי השמפניה: קים קרדשיאן וקניה ווסט נשואים. חודשים ארוכים אחרי שהראפר הקשוח הציע לכוכבת הריאליטי הגדולה בעולם להפוך לאשתו האוהבת - מול מצלמות הריאליטי המשפחתי שלה, כמובן - השניים סוף כל סוף נשואים.

קים את קניה, שלפני כמעט שנה הביאו לעולם את בתם המשותפת נורת' ווסט, אמרו אחד לשנייה "איי דו" מול חבריהם הקרובים ובני משפחה בלא פחות משני אירועים - שציינו את כניסתם לברית הנישואים. כמה זמן זה יחזיק? ובכן, רק מפיקי הריאליטי יודעים.


עוד סלבס נוצצים? כאן:
כלה סוררת: קים קרדשיאן חושפת מהצד
אלירז, שים לב: אלנית לוי בוחרת טבעת
הלם: ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר דחו את החתונה

משפחת קרדשיאן, לנה דל ריי. אינסטגרם, צילום מסך
בנות משפחת קרדשיאן עם הזמרת לנה דל ריי, בארמון ורסאי/צילום מסך, אינסטגרם
ארמון ורסאי. אינסטגרם, צילום מסך
הלוקיישן הצרפתי מואר בזיקוקים. מרגש/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי כמה ימים נוצצים, שבהם בני המשפחה וחבריהם של בני הזוג שוהים בעיר האורות פריז - ביום חמישי האחרון החלו האירועים הרשמיים במסיבת רווקות של קרדשיאן, שלקחה כמה מאחיותיה וחברות טובות לבילוי במוזיאון הלובר ומגדל אייפל.

אתמול (ו'), הגיעו האורחים לטירה של מעצב העל ולנטינו - שם ציינו את האיחוד המרגש בארוחה חגיגית, שהשקיפה על הגנים הפרטיים שממוקמים מחוץ לבירת צרפת, מרחק קצר מהיעד הבא של החגיגות - ארמון ורסאי. לסיור וארוחת הערב המיוחדת שנערכה באולם המראות ההיסטורי של הארמון הצרפתי, כמה עשרות האורחים התבקשו ללבוש קוטור.

קים קרדשיאן, קניה ווסט, ולנטינו. אינסטגרם, צילום מסך
קים וקניה עם מעצב העל ולנטינו, בארוחה החגיגית בצרפת/צילום מסך, אינסטגרם

מלבד 1,000 (!) בקבוקי שמפניה שנמזגה באירוע, מזון גורמה ואנשי הצוות שנראו כאילו האירוע מתרחש במאה ה-18, את המשתתפים פינקה בהופעה הזמרת לנה דל ריי. היא נשכרה כדי לשיר שלושה שירים, בהם זה שקימי הכי אוהבת בעולם - "Young and Beautiful". פלא שקניה אמר למשתתפים ש"קים טובה יותר מאשר כל שיר שאכתוב אי פעם"? מרגש.

קורטני קרדשיאן, ולנטינו. אינסטגרם, צילום מסך
משפחת קרדשיאן מתארחת אמל ולנטינו/צילום מסך, אינסטגרם
קלואי קרדשיאן, ולנטינו, קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
האחיות קלואי קרדשיאן וקנדל ג'נר עם המעצב ולנטינו/צילום מסך, אינסטגרם

היום (ש'), האורחים עברו ליעד הבא של האירועים, הפעם באיטליה. מאות האורחים הגיעו במטוס פרטי ללוקיישן שבו תיערך החתונה הכי מצופה של השנה, בעיר פירנצה. הטקס המרכזי, התקיים הערב במצודת בלוודרה, טירה עתיקה מהמאה ה-16 שממוקמת על גבעה שקטה. עיריית פירנצה, חשפה שהזוג המלכותי שכר את המקום תמורת כ-420 אלף דולר (!), כאשר הסכום ייתרם לטובת פרויקטים תרבותיים בעיר.

קים קרדשיאן. ספלאש
הנה באה הכלה. קים קרדשיאן מגיעה לאיטליה/ספלאש
קניה ווסט. ספלאש
והנה החתן! קניה ווסט נוחת בפירנצה/ספלאש

האירוע עצמו, צפוי היה לכלול כ-200 אורחים ברי מזל, בהם בעיקר בני משפחה וחברים קרובים, מינוס צוות הצילום שמתעד את משפחת קרדשיאן בתכנית של ערוץ הבידור האמריקני. הפתעה? לא ממש, כיוון שהבעל ווסט ידוע כמתנגד לתיעוד של חייו הפרטיים במסגרת הריאליטי של מי שהפכה לאשתו האוהבת.

כשהם עומדים על רקע קיר פרחים עצום ונהנים מקולו הערב של הטנור האיטלקי אנדראה בוצ'לי - השיא את בני הזוג הכומר של העיר מיאמי, ריק ווילקרסון ג'וניור. בין האורחים באירוע, היו לא רק בני משפחתה של מיס קרדשיאן (כולל האב החורג ברוס ג'נר, שהוביל את הכלה לעבר החתן), אלא גם הזמר ג'ון לג'נד ומעצבת התכשיטים ששידכה בין הזוג לידידה בר רפאלי, לורן שוורץ. נמנעו מלהגיע: החברים ביונסה וג'יי זי.

חתונה קרדשיאן ווסט. טוויטר, צילום מסך
תמונה ראשונה! כך זה נראה מרחוק, מאוד, באיטליה/צילום מסך, טוויטר

הזוג הנוצץ ואחד המפורסמים בעולם, התארס בחודש אוקטובר האחרון - אז קימי חגגה את יום הולדתה ה-33. ווסט (36), כרע ברך בליווי תזמורת של 50 נגנים, עשרות אורחים שהוטסו במיוחד לאצטדיון בייסבול, שלל זיקוקים וכמובן מצלמות הריאליטי שתיעדו הכל.

האחות הבולטת ביותר לבית משפחת הריאליטי טראש, כבר היתה נשואה בעבר פעמיים. בפעם ראשונה היתה בת 19, אך העולם זוכר בעיקר את הפעם האחרונה שבה נישאה (מול מצלמות התכנית של ערץ !E כמובן), לכדורסלן קריס האמפריז בשנת 2011. זה נגמר בפרידה אחרי כ-72 ימים. בתקווה שהפעם הקשר יימשך זמן רב יותר. בכל זאת, חתונה אירופאית. נוצץ!


וואלה! סלבס מתכננת להתחתן מקסימום ארבע או חמש פעמים, אבל עדיין עובדת על הפעם הראשונה. בלי הצלחה.


כמה זמן יחזיקו הנישואים של קים וקניה? רכלו בפייסבוק

קים קרדשיאן, קניה ווסט. Vogue, צילום מסך
כך זה נראה, בערך. ווסט וקרדשיאן מדגמנים חתונה על שער מגזין "ווג"/צילום מסך, Vogue

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully