וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקה הרטובה של רותם סלע וגל גדות

12.4.2014 / 0:06

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות האינסטגרם ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. והפעם: יעל גולדמן במיטה, קרדשיאן נוטפת סקס ונטלי דדון מחליקה. מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במיטה עם יעל גולדמן

הביץ': אורי פפר שמתעד את אשתו המהפנטת יעל גולדמן, בזמן שהם שוכבים. יחד. במיטה.

דוגי סטייל? מדובר בסלפי של שני אנשים די ידועים (אחד מפציע על מסך הטלוויזיה שלכם, השנייה מענגת במקבץ הפרסומות). מדובר בסלפי אינטימי מאוד של שני אנשים ידועים. מדובר בסלפי אינטימי מאוד של שני אנשים ידועים שעלה לרשת. איפה דמי לובאטו שתספר להם איך זה נגמר?!

חנה ספירס היתה אומרת: יעלי, אם כבר תיעוד אטרקטיבי בין הסדינים, למה לא לעשות את זה עם אפילו פחות בד על הגוף . מה תודה? תתפשטי!

יעל גולדמן, אורי פפר. אינסטגרם, צילום מסך
"10hr sleeping marathon"/צילום מסך, אינסטגרם

לירז דרור שטוחה

הביץ': לירז דרור, דוגמנית או הפנים האמיתיות של ישראל מסביב לעולם. ירדן הראל, דוגמגישה חייכנית וחיננית.

דוגי סטייל? שימו לב איך הסטיגמה מתנפצת. כי מי אמר שדוגמניות לא אוכלות, ועוד פחמימות, שטוחות ומלוחות. אבל פחמימות בסטייל. חנה אמנם לא ראתה את זה מתעכל בקיבה, אבל היי - לירז ממש נוגסת.

חנה ספירס היתה אומרת: פחמימות פשוטות? למה לא להתחרע כמו אמא על קערת מעמולים, פאדג' שוקלד עסיסי, פיצה ארבע גבינות, דאבל ג'חנון וספינג' לקינוח. כולה בייגלה, דקיקה שכמותך!

לירז דרור, ירדן הראל. אינסטגרם, צילום מסך
"ירדן מארחת אותי בסטייל ומפנקת בשטוחים"/צילום מסך, אינסטגרם

והרי החדשות מפי מייקל לואיס

הביץ': קבלו את האיש והקוביות, קבלו את החתיך שאף רשימת גברברים נחשקים לא שלמה בלעדיו, קבלו את הישראלי עם השם הכי בינלאומי, קבלו את מייקל לואיס.

דוגי סטייל? פעם דוגמן, אחר כך שחקן וכעת כוכב רדיו עולה. האם הדוגמן שהכעיס את צה"ל (ואז את ישראל?), למרות שבכלל קיבל מהצבא פטור משירות החובה - מתחכך כעת בחבר'ה עם המדים בתחנה הצבאית? הקשב, הקשב!

חנה ספירס היתה אומרת: רגע, למה בעצם הביאו את מייקל לשבת מאחורי המיקרופון - הרי פנטומימה כמו של "מיסטר מאסל" לא ממש עוברת שידור רדיופוני.

רותם סלע, נשיקה, גל גדות

הביץ': רותם "הלשון" סלע. גל "השפתיים" גדות. צלם בר מזל.

דוגי סטייל? כשהגברת "להיות איתה" מוכיחה את אהבה הכנה לגברת "מהיר ועצבני" - רגע לפני שהעצבנית טסה לחו"ל כדי להפוך ל"וונדר וומן", מרגישים את הלחות באוויר. הו, אמורה.

חנה ספירס היתה אומרת: כדי למלא את החלל בנשיקות מחוספסות, חנה מתנדבת ללקק את גדות כשהיא בהוליווד בכל פעם שהיא נתקלת בה בשכונה. ככה, במכנסי טרנינג.

רותם סלע, גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
"ארוחת פרידה מהוונדר וומן הפרטית שלי"/צילום מסך, אינסטגרם

ביונסה נגד הרוח

הביץ': קווין בי, א-לה-נטורל. פלוס כמה פילטרים מחמיאים.

דוגי סטייל? ביונסה חוזרת למקורות השחורים (או סתם מתכוננת להופעה מפתיעה בפסטיבל התימניאדה), כשהיא דוהרת על יאכטה ונהנית מכל רגע. גם העולם נהנה, במיוחד מהביקיני עם המחשוף עצבני. לוהט.

חנה ספירס היתה אומרת: ביונסה, ביונסה, למה התלתלים שלך מפוזרים כל כך? האם זו ג'יי זי שנושף ושואף, ושוב נושף? פו.

ביונסה. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה/צילום מסך, אינסטגרם

נטלי דדון קורסת

הביץ': נטלי דדון, האישה והבלורית שמבלות יחד באירועי ביצה מקומיים. בין הנסיעות המפנקות לחו"ל, כמובן.

דוגי סטייל? זהירות, כשאת נוסעת לחופשת סקי מפנקת בהרים המושלגים של אירופה, רגע לפני שכל הקרחונים נמסים בקיץ הקרוב, את חייבת לשים לב שהמגלשיים לא לוחצים על קצות האצבעות. אחרת, גברת דדון, תסיימי בהשטחות בכל פעם מחדש!

חנה ספירס היתה אומרת: בום, טראח, אבל העיקר שהקסדה בראש טוב.

נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
"enough is enough!!! Home sweet home"/צילום מסך, אינסטגרם

קים קרדשיאן משפריצה

הביץ': שובל הגלאם ההוליוודי שמפיצה אחריה קים, האחות המובילה לבית משפחת קרדשיאן, הגיעה גם למזרח הרחוק.

דוגי סטייל? טובלת את הראש במים, מרימה את הפדחת באלגנטיות, מתיזה מים לכל עבר, מסיימת במבט מפתה לעבר המצלמה - והכל בסלואו מושן, רק כדי שכולם יזילו ריר. אפשר להפוך את כוכבת הפורנו לכוכבת ריאליטי, אבל אי אפשר להוציא את הפורנו מהריאליטי של חייה.

חנה ספירס היתה אומרת: קימי, לנער את הפרווה כדי להתייבש ולהרטיב את הסביבה במקביל? חנה המציאה את השיטה!

המגה-סלפי של לירון ויצמן

הביץ': המגישה שהכוכבים אוהבים לאהוב, לירון (ויצי) ויצמן, בסלפי שהופך את התמונה המפורסמת ההיא מטקס האוסקר ללא רלוונטית. בערך.

דוגי סטייל? קחו נשימה, כי גם אם לא הצלחתם לראות - ילדת יום ההולדת קיבצה את סיון קליין, רותם סלע, יעל גולדמן, ירדן הראל, שי-לי שינדלר ועוד כמה יפות ואמיצות בפוטנציה, לצילום מיוחד וחגיגי במיוחד עבור הסלבריישן שלה. כן, היא חגגה את יום ההולדת ה-16 שלה.

חנה ספירס היתה אומרת: סלפי נטול הביץ' האמיתית? מה גיא היה אומר...

לירון ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
"יומהולדת שמח וייצי"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully