וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש כמו פעם: בר רפאלי וציון ברוך משתטים במונית

וואלה! סלבס

8.4.2014 / 13:35

הטופמודל וה-BFF המצחיק שלה (לשעבר) אמנם לא ממש בקשר, אבל לפני הריחוק, רפאלי וברוך עלו יחד לנסיעת מונית, שבה לא הפסיקו לצחוק. מי משמש בתור הנהג? צפו. וואלה! סלבס נוסטלגיה

צילום מסך

עד לא מזמן, נדמה היה שבר רפאלי וציון ברוך צמודים כמו מסטיק משומש למדרכה. היא בתפקיד היפה והוא בתור המצחיק, היא הטופמודל והוא השחקן המוכשר. כלומר, עד לתקופה האחרונה, שבה נוצר סוג של ריחוק בין השניים, כל אחד וסיבותיו שלו (היוש, בני זוג אוהבים). למזלכם, בתקופה שבה שימשו בתור ה-BFF החביבים, הם עוד הספיקו לעלות על נסיעת מונית מתועדת, שכנראה תשמש כהוכחה האחרונה לחברות ביניהם, בה לא הפסיקו להתבדח ולקשקש כמו שתי חברות טובות במסיבת פיג'מות.


עוד סלבס? הנה:
ג’יזל משתוללת עם הילדים בביקיני
בצל הפרשה: יהודה לוי מבלה עם חברים
צפו: קארין מ”היפה והחנון” מבקשת מאלעד להתפשט

ציון ברוך, בר רפאלי. מונית הכסף, צילום מסך
כך נראית חברות אמת לנצח לנצחים. בערך. בר רפאלי וציון ברוך/צילום מסך, מונית הכסף

מי נכנס לתפקיד נהג המונית? עידו רוזנבלום, שאסף "בהפתעה" על מונית האורות שלו את צמד החברים, שבילו יחד כמה ימים של אושר צרוף בעיר הנופש הדרומית - אילת. "היינו ספונטניים, קמנו בבוקר והחלטנו להגיע לכאן", סיפר ברוך למנחה "מונית הכסף", כשרפאלי מוסיפה שהם קמו "בבוקר, חזרנו לישון לעוד שעתיים ורק אז נסענו לאילת". חה.

אחרי שבדקו אם יש סט איפור על המונית (ברבור, את יפה גם בלי טיפת מייק אפ), הטופמודל הסבירה לנהג כי היא בלחץ נוראי. "תקשיב טוב", הבהיר הבדחן נמוך הקומה, "אם אתה לא שואל אותנו שאלות קלות אני דוקר אותך".

השניים, התמקמו במושב האחורי והחליטו לתרום את כספי הזכייה בחידון לצדקה - כשלפתע הנהג המוכשר הסביר למיס טופמודל שהיא לא נראית טוב במצלמה. "זה כי אני לא נשענת אחורה, אני רק רוצה לראות אותך במראה", תירצה. רפאלי, את הכי יפה כשנוח לך.

את ההילולה המלאה של רפאלי, רוזנבלום וברוך במונית הכסף, תוכלו לבחון מחר (ד') בערב, בערוץ 2.


וואלה! סלבס הכי יפה כשמסתכלים עליה בעיניים עצומות.


רכלו על טופמודל וחבר מצחיק בתוך מונית אחת, גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully