וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת, מי יודע? שלוש פרידות, שתי אהבות, רפאלי אלוהינו

וואלה! סלבס

20.4.2014 / 0:00

אחד, אחד, וואלה! סלבס יודעת הכל - כך שממש כמו בשיר הקליט ההוא מההגדה, היא מסכמת כמה מהסיפורים המרעישים ביותר שקרו מאז חג המצות שעבר. שתי נינט טייב, אחת ליהיא גרינר

אחד מי יודע? ליהיא גרינר קורבן לתרגיל עוקץ

ליהיא גרינר, יוסי צבר. ניר פקין
מינוס כמה אלפים בחשבון הבנק. ליהיא גרינר ובעלה יוסי צבר משיקים תינוק/ניר פקין

אפריל 2013, תקופה אפלה שהביאה לפשע נתעב בביתה של מיס ריאליטי טראש, מלכת ההשקות בדימוס ואחת האמהות הכי אקסייטד בישראל - ליהיא גרינר. מתברר שגם בעלה של סאנשיין, יוסי צבר, יכול ליפול כקורבן להונאת סלולר, שגרמו לבני הזוג להפסיד כמה אלפי שקלים ולטפח כמה שיערות לבנות חדשות על ראשם. מאז, הבייבי מייקל מארק עולה להם הרבה יותר כסף.

לכתבה המלאה | תודה לאל על ההשקות, שבשמיים ובארץ.

שניים מי יודע? ג'ניפר סנוקל מואשמת בניצול ומסתבכת

ג'ניפר סנוקל, עופר טלקר. אביב חופי
מי מאוהב במי? ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר/אביב חופי

רגע אחרי שהדוקו-ריאליטי שחשף אותה לקהל הישראל עלה לאוויר, במאי 2013 כוכבת "מעושרות" הסתבכה בפרשה של כסף, גניבה והכפשות. מצד אחד, מעצב השיער גבי אביב טען כי הגברת חייבת לו כספים, מצד שני, ג'ניפר סנוקל (שכבר בילתה באותה תקופה עם עופר טלקר), סיפרה כי ניהלה מולו משא ומתן בלבד. היא אפילו קיבלה חיזוק מיוצרת הסדרה אורנה בן דור, שסיפרה על "אובססיה אישית מצדו של אביב כלפי סנוקל, כי רצה להתחתן איתה". אמאל'ה, הכי טראש צהובונים עסיסי.

לכתבה המלאה | שני ריאליטי לאותה מעושרת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שלושה מי יודע? ציון ברוך ויאנה יוסף רבים בפומבי

ציון ברוך, יאנה יוסף. אביב חופי
ויכוח מסתורי? צ'ק. ציון ברוך ויאנה יוסף/אביב חופי

מי ידע שהאירוע המסעיר ביותר במסיבה של בר רפאלי בחודש יוני שעבר, יהיה קשור דווקא במישהו שכבר לא ממש מדבר איתה בימים אלה. ציון ברוך, פעם BFF של דוגמניות, היום בעיקר בן הזוג האוהב של יאנה יוסף - הוכיח שיש צרות בגן עדן, כשהתווכח בצורה מביכה מאוד, מול אורחים שהגיעו לאירוע יום ההולדת המדובר של השנה. על מה האוהבים רבו? כנראה שלא על הביקיני של הטופמודל.

לכתבה המלאה | שלושה (טוב הרבה יותר) עדים ששמעו צעקות. מביך.

ארבע מי יודע? אילנית לוי ואלירז שדה מאחדים כתובות

אילנית לוי, אלירז שדה. רפי דלויה
יחד תחת קורת גג אחת. אילנית לוי ואלירז שדה/רפי דלויה

הקיץ האחרון כלל גם כמה בשורות זוגיות משמחות, כמו זו על האיחוד המרגש של אילנית לוי ואלירז שדה. בסדר, אז שנתיים של מערכת יחסים פוטוגנית זוכה "האח הגדול" עדיין לא שלף טבעת וביקש ממלכת היופי בדימוס לבלות תחת החופה לכמה רגעים - אלא בסך הכל ארז בחודש יולי כמה ארגזים כדי לחלוק איתה את הבית ברחובות באופן רשמי. לא נורא, כל צעד לעבר איחוד מתבקש הוא לא פחות מאשר מרגש.

לכתבה המלאה | ארבעה אנשים בבית אחד. אילנית, אלירז, ליאם ואלין גולן שלה.

חמישה מי יודע? יהודה ונינט כבר לא

יהודה לוי, נינט טייב. אבי בהרי,
פעם זה נראה כך. יהודה לוי ונינט טייב, עדיין מאוהבים/אבי בהרי

זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמים, יהודה לוי ונינט טייב החליטו שהם כבר לא חברים. הביצה הוכתה בתדהמה (כמו כמעט כל מי שחי בישראל בשמונה השנים שקדמו לבשורה המרעישה), המדורים הצהובים חיפשו דם וכמעט כולם תהו מה גרם לפרידה הזוגית (ומערכת יחסים חדשה עבור מיס טייב, לפי שעה), אחרי כל כך הרבה שנים של אהבה מול המצלמות. או שלא?

לכתבה המלאה | חמישה שבועות עד שנינה עברה לדירה חדשה. בלי ג'ודה.

שישה מי יודע? הביקור העצוב של אשטון ומילה

הלוויית הרב ברג. בן קלמר
מכבדים את זכרו של הרב ברג. אשטון קוצ'ר ומילה קוניס בישראל/בן קלמר

ליטל יזראל זכתה לביקור של זוג כוכבים בתקופה שבין חגי תשרי, אבל לא בנסיבות משמחות במיוחד. אשטון קוצ'ר, תלמיד אדוק של תורת הקבלה, סחב את הצמודה (שבינתיים הפכה לארוסה ואם ילדו הבכור) מילה קוניס, עד להלווייתו של מורו הרוחני, הרב שרגא ברג ז"ל, שנערכה בעיר צפת. בתום ביקור הבזק והכבוד האחרון שרחשו לו, שני היפים בלבן התעופפו מכאן. בכל זאת, את ארוחת החג תכננו לקיים במקום אחר.

לכתבה המלאה | שישה ביקורים של קוצ'ר בארץ ישראל. או יותר.

שבעה מי יודע? נטלי דדון עושה צרות

נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
מיילי סיירוס את לא! נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

האם יוצאת הריאליטי המתמידה, נטלי דדון, הפכה לסלב בעייתית סוג ג'? בחודש אוקטובר, וואלה! סלבס שמעה שמיס דדון לא רק שגזרה את השיער לטובת ציצית בלונדינית אופנתית - אלא גם פספסה אודישנים, נטשה את המנהלים האישיים אחד אחרי השני, לא עמדה בהבטחות מקצועיות שלה מול גורמים שונים ואפילו התפרצה בזעם בזמן עוד נסיעת מתנה לחו"ל. מאז, היא כנראה נרגעה והאטיטוד השתפר. *נשימה לרווחה*

לכתבה המלאה | שבעה פרגונים למלונות נחשקים מעבר לים. הרי היח"צ סידר לה!

שמונה מי יודע? אייל גולן נוסע להירגע בחו"ל

אייל גולן. אלוני מור,
גוד ביי לזמר הלאומי. אייל גולן/אלוני מור

בחודש נובמבר, רגע אחרי שהתפוצצה פרשת אייל גולן, כולל החשד לפיו קיים יחסי מין עם קטינות ומסיבות חשק פרועות (שהופרך בהמשך), היו חקירות ארוכות ומתישות. אבל מה הדרך הטובה ביותר, לפי הזמר הלאומי, כדי להירגע (לרגע) מכל הלחצים? חופשה בלונדון הצוננת. העם עם הגולן, גם כשיצא מגבולות הארץ רק כדי לצנן את כל ההתלהבות בממלכה הבריטית. סו, האו דו יו דו?

לכתבה המלאה | שמונה הופעות של גולן ביום העצמאות? ובכן, נראה שהפעם קצת פחות.

תשעה מי יודע? החבר החדש של נינט טייב

יוסי מזרחי, נינט טייב. ניר פקין
כבר לא לחוד. נינט והבויפרנד יוסי מזרחי/ניר פקין

בחודשים שחלפו מאז שהפרידה כוחות מיהודל'ה, נינט טייב לא בדיוק ניהלה חיי רווקות סוערים, כפי שקיוו גברים רבים (או כמה מהליידיז). הו, לא. כי בשקט בשקט, נרקם קשר רומנטי מרעיש בין הרוקנ'רול צ'יק לחבר להקת הקולקטיב ואחד מהנגנים הצמודים שלה - יוסי מזרחי. אז מי היתה הראשונה לגלות לכם שהמאמי כבר לא ישנה באלכסון? וואלה! סלבס. נשיקות.

לכתבה המלאה | תשעה ירחי לידה עד לקשר חדש עבור נינה? הכי פחות.

עשרה מי יודע? יעל אבקסיס ובעלה פרודים

רוני דואק, יעל אבקסיס. שי אוקנין
ביי, ביי, בייבי. יעל אבקסיס ורני דואק/שי אוקנין

הו לא, למרות המון הכחשות, בתחילת השנה וואלה! סלבס גילתה כי בפעם השנייה בחייה, יעל אבקסיס בדרך לביקור על מדרגות הרבנות. הסיבה: פרידה כואבת מבעלה בעשור החולף ואב בנה - איש העסקים, רוני דואק. רווקה פעם נוספת בחייה? לא ממש יפה לך, אבקסיס.

לכתבה המלאה | עשר שנים, של נישואין, אך כבר לא.

אחד עשר מי יודע? אור גרוסמן אומרת ביוש לבעלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכת גירושים. אור גרוסמן ולני שפורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרבה הצער, הדוגמנית והפרזנטורית אור גרוסמן למדה על בשרה שאין הבטחה לחיי נישואים מאושרים - לראייה, הפרידה המכאיבה שחוותה מבעלה לני שפורן, לו היתה נשואה בסך הכל שבעה חודשים, פלוס כשנתיים של זוגיות עוד לפני הטקס. בתחילה, עוד טענו שהשניים עובדים על הזוגיות - אבל למרבה צערה, וואלה! סלבס צדקה. הפרידה כבר סופית.

לכתבה המלאה | אחד עשרה חודשים? אפילו לא, כשזה הגיע לנישואים של גרוסמן.

שנים עשר מי יודע? עדי הימלבלוי מאורסת. שוב

עדי הימלבלוי בשיער ורוד. ניר פקין
מזל טוב, בייביץ עדי הימלבלוי וארוסה/ניר פקין

הכריזו בחוצות העיר, הוציאו כרוז מלכותי, דווחו במהדורות החדשות - קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה - כיוון שאחת הרווקות הבלונדיניות הכי נחשקות בתעשיית הבידור המקומית זכתה לקבל טבעת אירוסים, שבועות ספורים אחרי הידוק הקשר עם חבר הילדות ה(מאוד) ותיק שלה, נדב פלד. זו אמנם לא הפעם הראשונה שעדי הימלבלוי הסכימה להצעת נישואים, אך כנראה שהפעם היא אפילו תצעד לעבר החופה, לחיים באושר ועושר לנצח נצחים.

לכתבה המלאה | שתיים עשרה שנות הכרות מספיקות לך כדי לעעמוד תחת החופה, הימלבלוי?

שלושה עשר מי יודע? בר רפאלי כלה והילולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב יצלצלו הפעמונים? בר רפאלי כלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסדר, סעיף מספר שלוש עשרה בשיר המפורסם מההגדה אמנם עדיין לא קרה (בכל זאת, בשנה יש רק 12 חודשים) - אבל וואלה! סלבס מלאת תקווה שבמהלך החודשים הבאים היא תוכל להחזיק בעצמה עמוד חופה בטקס הכלולות של אחת, בר רפאלי שמה. בכל זאת, הטופמודל שהיא אחת הנשים המדוברות ביותר בתעשיית הבידור המקומית (והאושיה הישראלית הכי מוכרת בעולם אחרי ביבי נתניהו, סורי שרה), מהדקת (עד להודעה חדשה) את הקשר עם איש העסקים הפרטי שלה עדי עזרא. אולי הפעם זה יקרה, שהיא תגיד "איי דו"? חג שמח.


מחכים ל"אחד מי יודע" של השנה הבאה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully