וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השערורייה הבינלאומית של בר רפאלי

3.4.2014 / 16:05

אילנית לוי בשמלת כלה, יעל בר זוהר מתעצבנת על כוס קפה - אבל מעל לכל בר רפאלי במרכזה של שערוריה בינלאומית. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס עושה אש

עריכה: מאיה בן ניסן, בגדים: פקטורי 54

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המקום החמישי תופסת, בסקסית במיוחד, אחת הדוגמניות הלוהטות בהחלט שידעה תעשיית האופנה הבינלאומית - מירנדה קר האוסטרלית - שצולמה בעירום מלא למגזין אופנה בינלאומי. על הדרך, גם הודיעה שהיא מאוד, אבל מאוד נמשכת לגוף הנשי. בהצלחה עם זה.

ומדוגמנית מהפנטת אחת לדוגמנית מהממת פי כמה - אילנת לוי, שהרחיקה עד לעיר הרומנטית פריז מינוס אלירז, פלוס עם מעצב השיער והמאפר הצמוד שלה מיקי בוגנים, רק בכדי ללבוש שמלות כלה ולהצטלם איתן לקמפיין אופנה של מעצב השמלות יקי רביד. רמז קל למיסטר שדה?

בר רפאלי.
מעוררת. בר רפאלי

אבל הגיע הזמן למעט ג'וס אמיתי. למקום השלישי מגיעה דיווה ישראלית - יעל בר זוהר שמה - שהחליטה לעורר סערה בכוס תה. זאת לאחר שחשדה בבעל בית הקפה בו ישבה, כי הזמין צלמי פפראצי שיתעדו אותה. יב"ז לא חשבה פעמיים, זעצמה על הבעלים והודיעה לו שהיא לשם לא חוזרת.

ולדרמה אחרת, קצת שונה. הפעם מדובר בכלה לעתיד מיכל אמדורסקי, שברגע האחרון קיבלה ביטול על מקום החתונה שלה. אל דאגה, היא כבר תסתדר על מקום חדש לשמחה שלה.

במקום הראשון והמכובד, מגיעה הבחורה שמצעד סלבס בלעדיה הוא לא מצעד - בר רפאלי. הטופמודל הצטלמה לפרסומת חדשה, שבה היא נצפית אחרי סשן סקס עם בובה סגולה ושתי כפילות שלה. מסקרן? כנראה שלא את אנשי הרשות השנייה שהחליטו להגביל את הפרסומת לצפייה רק אחרי שעת לילה מאוחרת. הדבר כמובן לא עבר בשתיקה ועשרות כלי תקשורת ברחבי העולם דיווחו על השערורייה הגדולה. נשמע כמו אוי, אוי, אוי.


רשות השידור החליטה לגנוז גם את הסרט הדוקומנטרי של וואלה! סלבס. זה שבו היא מתארת לפרטי פרטים איך היא אוהבת את הדוגי סטייל שלה.


רכלו על הרשימה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully