וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: עדי הימלבלוי רצה לחופה

26.3.2014 / 16:10

בין הפרידה של גווינת' פאלטרו וכריס מרטין, לפטמות של שיר אלמליח ושרון סטון - עדי הימלבלוי הודיעה לעם ישראל שהיא מתחתנת עם החבר הטרי (מאוד) שלה. וואלה! סלבס חפוזה

ויוה

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


במקום החמישי נמצאות די הרבה פטמות. כאלה ששייכות לשלוש נשים שונות: האחת שחקנית מוערכת (שרון סטון), השנייה דוגמנית בינלאומית (היידי קלום) והשלישית כוכבת ריאליטי מקומית (שיר אלמליח). אז מה הקשר? שלושתן חשפו את הפטמות שלה באותו שבוע בדיוק. צירוף מקרים או משהו.

במקום הרביעי הודעה מצערת לכל מעריצי ה"קומדי סטור". אם אתם מסמסים לאיתי שגב והוא לא עונה לכם, אל תתפלאו. השורד המנצח במיל' עבר תאונת דרכים קשה ושבר את שתי ידיו - לכן לא ממש יכול לענות עם כל הגבס שעוטף אותו. מקווים שעד החתונה זה יעבור.

עדי הימלבלוי. אביב חופי
כלה והילולה. עדי הימלבלוי/אביב חופי

יאללה, למקום השלישי, כהפעם מדובר בבשורה עגומה בהחלט - הגירושים של גווינת' פאלטרו וכריס מרטין. מדובר בפרידה של עוד פאוור קאפל, שאחרי עשור של זוגיות נוצצת במיוחד, החליט להיפרד כידידים. או שלא.

וכעת לביצה המקומית, שם נמצא עוד זוג נוצץ (טוב, תלוי את מי שואלים) - המעושרת ג'ניפר סנוקל ובן זוגה עופר טלקר, שכרגע ברך והציע לה נישואים. ברור שמול מצלמות, אלא מה?

לסיום, כן, גם הפעם מדובר בבשורה משמחת בהחלט - אחרי מספר חודשי זוגיות בלבד, השחקנית עדי הימלבלוי קיבלה הצעת נישואין מהבויפרנד בחודשים האחרונים, נדב פלד. יש לכם ספק מה ענתה לו? "איי דו!".


וואלה! סלבס קיבלה הצעת נישואים אחרי יומיים, אבל לצערה החבר בלע את הטבעת לאחר שעה. פה גדול שכמותו.


עוד רשימות? הנה:
הפרידה הכואבת של אור דניאל ודור דמרי
בר רפאלי מתלכלכת. בחו"ל, ברור
מלכת היופי זקוקה לשומר ראש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully