וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ניפר סנוקל מקבלת הצעת נישואים

וואלה! סלבס

23.3.2014 / 15:34

אחרי שהפכו לזוג נוצץ, נפרדו (כנראה) ואז חזרו כדי להשתתף בריאליטי זוגי - עפר טלקר הציע למעושרת של חייו, ג'ניפר סנוקל, להתחתן. צפו ברגע המרגש. וואלה! סלבס אני תמותי

תמונות גולשים

זוג צעיר בביצה שרוצה לקשור את חייכם יחד לנצח נצחים? שימו לב, כך עושה את זה צמד עם ניסיון חיים וכמה שעות תחת אור הזרקורים. ג'ניפר סנוקל, מעושרת עם מבטא אמריקני ודרמה קווין ביום יום, אמרה היום (א') "איי דו" לבן זוגה בשנתיים האחרונות, כדורגלן העבר עופר טלקר - כשהסכימה להצעת הנישואים שלו. הוא שלף טבעת, המצלמות הנציחו את הרגע המיוחד, הנחת הסלב היתה כלולה בדיל, כמובן.

מאמן הכדורגל והבלונדינית הדומיננטית, פצחו ברומן סוער לפני כמעט שנתיים, אז סנוקל תועדה עבור הדוקו-ריאליטי "מעושרות". רגע אחר כך, הספיקו להיפרד, לשוב אחד לשנייה ולהגיע יחד לכמה אירועים, להיפרד בשנית - כדי לשוב האחד לזרועותיה של השנייה - ולהשתתף יחדיו בריאליטי "זוגות VIP".


עוד סלבס? הנה:
וואנבי: קורל סימנוביץ’ עושה בר רפאלי
נינט בשכונה! טייב מבלה עם 50 סנט
מדונה חושפת בית שחי שעיר במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OMG/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני תמותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

את סוף הסיפור עד לעצם היום הזה (או עד להודעה חדשה), קיבלו היום (א') - כשטלקר שלף טבעת מול מצלמות הטלוויזיה והציע לסנוקל שלו לחלוק יחד את חייהם לנצח נצחים.

גם עבור סנוקל (39) וגם עבור טלקר (41), זו לא תהיה הפעןם הראשונה תחת החופה. בעוד שהוא הביא שתי בנות יחד עם גרושתו של שימי תבורי - אביבה תבורי, המעושרת הביאה חמישה ילדים חמודים לעולם, משני בני זוג שונים. לכן, כנראה, כשקיבלה את ההצעה המרגשת, ענתה לטלקר "באמת, אבל למה?". כשהוא ענה לה שהוא מאוד מתרגש, היא אמרה בחזרה " אני גאה בך, אני בשוק, בשוק". אכן, התרגשות.


וואלה! סלבס רוצה שהרגע המרגש של חייה יתועד לטלוויזיה. נו, הרגע שבו תצנח לתוך ערימת זבל רקובה ומלהיבה.


רכלו על הצעת הנישואם של טלקר וסנוקל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully