וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: אור גרוסמן מתגרשת

וואלה! סלבס

19.3.2014 / 6:50

הביצה קראה כאן לראשונה על הקרע ביחסים בין גרוסמן לבעלה, איש העסקים לני שפורן. למרות הטענות על משבר חולף - השניים יפרדו בקרוב באופן רשמי בהחלט. וואלה! סלבס לא רוקדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מזמן, הם נראו כך. אור גרוסמן ולני שפורן ביום חתונתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם, וואלה! סלבס לא רצתה להיות זו שתנפנף ב"אמרתי לכם", אבל למרבה הצער - זה המקרה עם סיום מערכת היחסים בין אור גרוסמן לבעלה, לני שפורן.

לפני קצת יותר מחודש, קראתם כאן לראשונה על המשבר בין הנשואים הטריים. עם זאת, למרות הצהרתו של איש העסקים כי הוא והשחקנית חווים משבר זוגי - והדיווחים המפוקפקים כי לא מדובר בהפרדת כוחות אלא במריבה שגרתית - גרוסמן ושפורן אכן יסיימו בקרוב את מערכת היחסים באופן רשמי, כשיתגרשו כהלכה.


עוד סלבס? הנה:
בתה החורגת של פנינה רוזנבלום יוצאת עם שחקן ברצלונה
ביוש: אסי כהן טס לצלם סדרה אמריקנית
מיקי גבע ושחר חסון אבודים במדבר

אור גרוסמן. ניר פקין
כעת, היא סינגל ליידי. גרוסמן/ניר פקין

בתום שלוש שנות זוגיות, ששיאה היתה חתונה נוצצת בקיץ האחרון - פרזנטורית רשת האופנה רנואר ובעלה איש העסקים, שבילה בתקופה האחרונה בחו"ל בנסיעות עבודה - יפגשו בימים הקרובים ברבנות. לאחר קיום הדיון ההלכתי, גרוסמן את שפורן ישנו את הסטטוס ל"גרושים", כחצי שנה בלבד אחרי האירוע שבו אמרו "איי דו".

על פי מקורבים לבני הזוג, בתקופה האחרונה גרוסמן ושפורן כמעט ולא החליפו מילה אחד עם השנייה. שפורן, שניסה לשקם את היחסים ביניהם למרות הקשיים, סיפר לוואלה! סלבס כי הוא ורעייתו "נמצאים בעיצומו של משבר מאוד קשה כבר מספר שבועות ועוברים תקופה לא קלה". עוד הוסיף כי "מוסד הנישואים חשוב עבור שנינו ואנחנו מקווים שהדברים יסתדרו בצד הטוב ביותר". ובכן, כנראה שהניסיונות החוזרים לא הצליחו לגשר על הפערים.


וואלה! סלבס מציעה כתף תומכת לאור, או ללני, או לשניהם יחד. אתם יודעים, יש הרבה מה לתפוס אצלה.


ספרו מה דעתכם על הגירושין של גרוסמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully