וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבנג וגמרו: בר רפאלי בתחפושת סקסית

וואלה! סלבס

16.3.2014 / 11:00

הקאמבק פלוס חופשה זוגית בחו"ל, גרמו לטופמודל והחבר שלה לבלות את פורים בתחפושת זוגית במיוחד. עזרא בתור זה שמחטיף מכות, רפאלי שם כדי לעודד אותו. וואלה! סלבס פנס

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
חבורה שכזו. בר רפאלי ועדי עזרא עם היפווותתת שלהם/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשנה בדיוק, בר רפאלי הלוהטת עוד חגגה את פורים כסינגל ליידי בלונדינית, יחד עם החברות המלהיבות שלה. מאז, חלפו כמה חודשים מסעירים והקשר עם האקס הפך לרלוונטי במיוחד - כך שבסוף השבוע האחרון, כשהיא מתחזקת זוגיות פוטוגנית, הטופמודל המקומית לקחה את הבויפרנד עדי עזרא למסיבה עדלאידע, תוך כדי שהיא מנצלת את הגבר שלה להשוויץ בתחפושת זוגית במיוחד. כזו שחושפת טפח ועשויה להכאיב לכמה אנשים.


עוד סלבס בפורים?
עדלאידע: נינט והחבר מתמזמזים
אסתי גינזבורג חושפת טראומת פורים
ביוש: אור דניאל נוטשת את דור דמרי בארץ

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
רגע, זה מייק טייסון שם? רפאלי ועזרא צמודים/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון, ארזה רפאלי כמה חברים טובים ויצאה להילולת דאנס ואלכוהול במועדון תל אביבי גדול, יחד עם החבורה של רפאלי פלוס כמה מחבריו של איש העסקים הפרטי שלה. בתפקיד המתאגרף הספורטיבי עם הפנס בעין והחיוך הגדול, עדי עזרא. בתפקיד נערת הזירה הפרטית שלו, אחת, בר רפאלי.

בין ריקוד (מקרנה?), הקפצת צ'ייסרים (טקילה?) לנענוע הישבן (שיר הקטשופ?), רפאלי-אילוסטרייטד את עזרא-מייק-טייסון, גם חלקו כמה פריימים משותפים עם החברים - כולם שמחים ומבדחים כמובן. את משקפי השמש הגדולים והמסיכות, הם השאירו בבית. בשנה הבאה, ברבור שחור וברבור לבן, בבקשה.


וואלה! סלבס התחפשה השנה לעגבניה שעל ההמבורגר. כדי שתראה דקיקה, כמובן.


רכלו על התחפושת של בר רפאלי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully