וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ליידי גאגא?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

14.3.2014 / 4:03

המפלצת אולי טורפת את הבמה פחות מעשור, אבל שלל המראות שהחליפה מאז שהציגה את עצמה לעולם כליידי גאגא - הופכים את חייה לחג פורים מתמשך. מה עבר עליה? וואלה! סלבס ארטפופ

אימג'בנק GettyImages

צחוק בצד, יש כאלה שעבורם באמת כל יום פורים. נניח, ליידי גאגא, שבכל הקשור למראה שלה הפכה את חייה לסוג של קרקס מתמשך. הזמרת/ אמנית/ אם כל המפלצות/ המתישה הרשמית של עולם הבידור, אולי הצליחה לכבוש את תעשיית הפופ במהלך העשור הקודם - אבל בכל הנוגע להופעה החיצונית, נראה כאילו כבר הספיקה להחליף מאות פרצופים ולהפוך למייצג אנושי (מזעזע לפרקים).

גאגא, שבכלל נולדה כסטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה, שאבה השראה מענקי מוזיקה כמו דיוויד בואי, מדונה ולהקת קווין - ערבבה את הכל למעין מיקס מלהיב ויצאה לטרוף את העולם. בין השאר, כיכבה בראש מצעדי הלהיטים ודאגה לטפח פרסונה מיוחדת, אבל גם הופיעה בבגדים אוונגרדיים, כאלה שבהם חשפה את גופה בכל הזדמנות, רק "למען האמנות". אה-הא.

כדי לחגוג את חג המסכות והרעשנים כמו שצריך, וואלה! סלבס בחרה בליידי גאגא המוגזמת, כדי שתדגים איך ניתן לשלב את ושתי מצד אחד ואסתר המלכה מנגד, באותו אדם דו-פרצופי. לא משנה אם בפאה צהובה, פוני בצבע טורקיז או פנינים שהודבקו לה על הפנים - היכנסו עם הליידי למכונת זמן, כדי שתראו בעצמכם אילו שינויים גאגא עברה בשנים החולפות.


וואלה! סלבס בטוחה שלא תתחפש בפורים למלאך. הלב השחור שלה ילכלכך את הגלימה.


עוד מתיחות פנים: קייט הדסון | קייט בלנשט | מת'יו מקונוהי | סינדי קרופורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully