וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה דרקונים? מדונה מתחפשת למלכה

שירות וואלה! סלבס

16.3.2014 / 14:50

אייקון הפופ והפרובוקציות לא ויתרה על חגיגת הפורים השנתית של המרכז לקבלה - הפעם, כשהיא מחופשת לדמות מ'משחקי הכס', כולל יצורים מיתולוגיים על הכתפיים של מדונה. וואלה! סלבס אש

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
האפי פורים, מדונה!/צילום מסך, אינסטגרם

בשעה שבה הכוכבים המקומיים כבר הלכו לישון אחרי בילוי חביב או מקסימום כרסמו אזני המן (או אחד את השנייה), היתה גברת שעלתה על תחפושת משוכללת לטובת מסיבת פורים סוערת, בניו יורק הרחוקה. כן, מדובר בליידי מדונה-אסתר-המלכה, הנציגה הכי לא כשרה של היהדות בתפוצות, שכמו בכל שנה - הפציצה בהופעה גרנדיוזית לכבוד החג היהודי שהיא הכי אוהבת. הפעם בלוק מיתולוגי שיק, עם טוויסט מודרני.


עוד פורים נוצץ? הנה:
יאמי! נטלי דדון בולעת את החבר
זבנג וגמרו: בר רפאלי בתחפושת זוגית
עומר דרור ושלומית מלכה בנשיקה לוהטת

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יזס, זה אתה שם עם המדונה?/צילום מסך, אינסטגרם

תוהים מה פשר הפאה הבלונדינית הארוכה ובובות הדרקונים על הכתפיים, שלבשה מדונה למסיבה המבדחת של המרכז לקבלה, אליה היא מגיעה בכל שנה? חובבי סדרת הפנטזיה המצליחה "משחקי הכס", יוכלו לגלות לכם שמדונה ערכה מחווה מלהיבה לדמותה של "קאליסי" - אם כל הדרקונים בדרמה הקשוחה. בכיתוב התמונה שהעלתה לרשת, כתבה הזמרת, "פורים שמח! הללו את כל המלכות". אכן כך, אסתר.

רגע לאחר מכן, מדונה כבר העלתה לפרופיל האינסטגרם שלה תמונה נוספת עם ידיד שהתחפש לישו. אתם יודעים, מדונה רושפת אש (כי על הצלב היא כבר עלתה עשרות פעמים), ג'יזס הצלוב לצדה, מתבקש משהו? הכי פאן בסגנון משלוח מנות.


וואלה! סלבס רצתה לחגוג את פורים בניו יורק, אבל ויתרה אחרי שהבינה שלא תוכל לבלות ברחוב בתחפושת של אוסמה בן לאדן.


רכלו על התחפושת של מדונה ממש כאן

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully