וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילו! ג'ניפר סנוקל בהתקף היסטריה

וואלה! סלבס

4.3.2014 / 14:56

מה גרם למעושרת לשעבר ג'ניפר סנוקל לצרוח בלי הפסקה, כשהיא נמצאת יחד עם בן הזוג עופר טלקר? ייתכן שזה קשור לעובדה שהיא תלויה מהתקרה. צפו. וואלה! סלבס בהפוכה

צילום מסך

מתברר שהיו רגעים שבהם ג'ניפר סנוקל, פעם מעושרת והיום מתמודדת מן המניין בריאליטי זוגי חדש יחד עם הבויפרנד, עופר טלקר - פחות נהנתה מהחשיפה מול המצלמות. מתי למשל? כשהתבקשה להשתתף במשימה עם אהובה, שבמסגרתה היא צריכה להכין עוגה כשהיא תלויה הפוכה מהתקרה. איך זה נגמר? בהתקף פאניקה.

עוד סלבס? הנה:
לא לילדים: מיכל הקטנה משתוללת בביקיני
חתול שחור: ”רוסלנה וקארין כהן מסוכסכות”
אחרי הסלפי: אלן דג’נרס אבדה את הטלפון!

זוג מנצח 4.3. ערוץ 10, צילום מסך
"חשבתי שאני תמותי!". ג'ניפר סנוקל הפוכה/צילום מסך, ערוץ 10

סנוקל שילבה כוחות יחד עם טלקר, לצורך עוד משימה משעשעת במיוחד במסגרת הריאליטי הנוצץ של ערוץ 10, "זוג מנצח VIP". אחרי שנקשרו מהרגליים, בני הזוג החלו במלאכת האפייה כשהם הפוכים, רק שהאמריקנית לשעבר לא עמדה במשימה והחלה לצרוח בהיסטריה. "תעזרו לנו", צעקה שם ואחזה במגירות שנתלו הפוך, "אני חושבת שאולי אני תמותי שם. אני תמותי". בתגובה, גררה המון מבטי גיחוך וצחוק בלתי נשלט מחבריה ה-VIP לתחרות.

לעומתה, טלקר נותר רגוע והשלים את המשימה בעצמו. "אני חיי עם אישה צווחנית, לחוצה, מלחיצה ועצבנית, אבל אני כאן כדי לנצח", הסביר וזכה לתגובה מהבלונדינית, שאמרה לו ש"אולי היית צריך לבוא לתכנית עם אישה אחרת", תוך כדי שהיא מגלגלת עיניים. אכן, זועמת.

את התכנית המלאה, תוכלו לראות הערב (4.3), בערוץ 10.


וואלה! סלבס צורחת רק כשמשליכים לעברה ביצים. זה קורה בערך פעם בשבוע.


רכלו על התקף הפאניקה של ג'ניפר סנוקל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully