וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוז פוסטאנס יוצרת היסטריה בפיליפינים. צפו

וואלה! סלבס

27.2.2014 / 0:24

זוכת "אקס פקטור" הישראלית רוז, הגיעה השבוע לביקור מתוקשר במולדתה הרחוקה - שם התקבלה כמו דיווה אמיתית. בתכנית: הופעה בטלוויזיה ומהומה בקבלת הפנים. וואלה! סלבס כוכבת

ניר פקין

הלו רפובליקת הפיליפינים, קבלו את רוז פוסטאנס. פעם, כשהאישה הקטנה-גדולה היתה נוחתת בנמל התעופה שבמולדתה, היא נחשבה לעוד מקומית שעובדת מעבר לים ומגיעה לביקור משפחתי. אבל אחרי הזכייה הגדולה שלה ב"אקס פקטור" הישראלית, פוסטאנס הפכה לכוכבת לא רק בקרב העובדים הזרים בארץ - אלא גם בקרב תושבי איים שבמזרח אסיה. קבלת פנים חמה? יותר נכון לוהטת!

פוסטאנס, שבמהלך העונה המדוברת של תכנית הכשרונות סיפרה בהרחבה על החיים שלה בפיליפינים, טסה השבוע לביקור של פלז'ר במולדתה - אבל כזה שכולל המון ביזנס. מיד אחרי שנחתה על אדמת מנילה, אורגנה לה מסיבת עיתונאים, שאליה הובלה כשטבעת של מאבטחים מגוננת עליה מפני הצלמים המקומיים, אנשי התקשורת ועוברי המקום. כן, הם רק רצו פיסה מהזוהר של הזמרת המוכשרת.


עוד סלבס? קבלו:
גמר ”אקס פקטור”: ראיון אישי ומרגש עם רוז
אילנית לוי ואלירז שדה בוחנים מלכות יופי
בלי צנזורה: אמירה בוזגלו בלנז’רי

רוז פוסטאנס. ניר פקין
מיס פיליפינים. רוז פוסטאנס/ניר פקין

רגע אחרי מסיבת העיתונאים, רוז הובהלה לאולפני הערוץ הממלכתי המרכזי של הפיליפינים - שם הופיעה בתכנית אירוח מרכזית והדגימה את יכולות השירה המופלאות שלה. כן, היא שרה את "עשיתי זאת בדרכי", השיר שבזכותו זכתה בגמר תכנית הכשרונות, בלי ליווי של תזמורת. ברור שמחאו לה כפיים, הרי היא סנסציה!


וואלה! סלבס מעוררת מהומות בכל מקום שאליו היא הולכת. בין המכולת של עובד לבוטיק שושנה.


רוצים לשמוע עוד מרוז? ביקרתם בפיליפינים? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully