וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון, תשמרי על הכוס שלך

20.2.2014 / 15:54

השבוע היה שבוע טוב. טוב מדי, יש לומר. עם תפקיד הוליוודי חדש לאיילת זורר ולידה של תמר איש שלום, מזל שיש את יעל גולדמן שתובעת ופריס הילטון שחושפת. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת לשם שינוי בשורה מאוד משמחת. מדובר בלידתה של מגישת החדשות הלאומית, ולא, יונית לוי לא ילדה שוב. הפעם מדובר בנמסיס שלה - תמר איש שלום, שילדה בן ראשון, אח לזוהר הבכורה.

במקום השני, נמצאת עוד בשורה משמחת אבל מכיוון אחר לגמרי. יותר נכון ממדינה אחרת - הוליווד, שם לוהקה איילת זורר לתפקיד ראשי בסרט חדש לצידו של יואן מקגרוגר. מי אמר תחרות עם גל גדות ולא קיבל?

איילת זורר. ניר פקין
שיהיה במזל. איילת/ניר פקין

ועוד אחת שנסעה לייצג את ישראל. במקום השלישי נמצאת לה הגברת הראשונה של עולם הרוק - נינט טייב, שארזה את המזוודות ואת האחות הקטנה סופיה וטסה לה לתקלט במסיבה בתאילנד. החבר, יוסי מזרחי, נשאר לבדו בארץ.

חסל עם הבשורות הטובות, בואו נעבור למה שוואלה! סלבס הכי נהנית לעשות - סכסוכים. הפעם מדובר בתביעת ענק של הדוגמנית יעל גולדמן, שתבעה את מעצב השיער ששכר את שירותיה כפרזנטורית והחליט לבטל את החוזה השמן.

ובמקום הראשון, מישהי שכנראה לא ראתה את הפרסומת הסנסנציונית "תשמרי על הכוס שלך" - נסיכת המלונות, הלא היא פריס הילטון, שהגיעה למסיבת יום ההולדת של עצמה עם שמלה שחשפה הכל. אבל ה-כ-ל! שיהיה סוף שבוע רגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully