וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערוריה החדשה של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

17.2.2014 / 15:11

המעושרת שלא דופקת חשבון, שוב הסתבכה. והפעם עם העוקבים שלה באינסטגרם. למה? הכל בגלל זוג נעלי עקב ולבוש קצת יותר מדי מגונדר. מבולבלים? וואלה! סלבס גברת עם סלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסת!/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא סוד שהגברת ניקול ראידמן קצת מוגזמת. בין אם זה בלבוש שלה, בדיבור שלה, בהתנהלות היום יומית שלה, ובכלל - ניקול היא בחורה שאוהבת הכל ובגדול ולא מתביישת להודות בזה.

אבל מה קורה כשניקול סוחפת אחריה גם את בתה בת ה-3 מישל? אז הגולשים ברשתות החברתיות לא נשארים כל כך אדישים. בסוף השבוע האחרון ראידמן נפלה קורבן למטח של ביקורות מאנשים שלא ממש אהבו את התמונה שהעלתה לאינסטגרם.

רוצים עוד רכילות?
הצעת הנישואים של קים קרדשיאן וקניה ווסט
המתנה היוקרתית שקנה צביקה פיק לחברה שלו
תקרית התחתונים המביכה של פריס הילטון

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
מה אתם אומרים?/צילום מסך, אינסטגרם

ביום שישי האחרון העלתה המעושרת תמונה של בתה מישל, כשהיא לבושה בשמלה יוקרתית וזוג נעלי עקב בצבע זהב. התגובות של העוקבים לא איחרו לבוא. חלקם באו בטענות כלפי ראידמן וכתבו "די שכחת שהיא ילדה ולא אישה בת 30", כתבה אחת העוקבות. גולש אחר כתב "גברת ניקול ראידמן בואי ותגידי לי באיזה קטע של חובבת אופנה ולא משנה איזה מותג זה בייבי דיור שאנל או פשפשוק בשוק הכרמל את מלבישה את הבת שלך בשמלה של סבתא זקנה בת 35 גרושה פלוס ילד! הילדה שלך בת שלוש תתעוררי!".

היו גם כאלו שהגנו עליה וכתבו, "היי תעצרו, לבושה בעקבים, בבגדים של זקנה או טרנינג עם כתמי פירות, זאת אחרי הכל ילדה! תעצרו עם הדעות והתגובות ושמרו אותם לתמונות של אנשים מבוגרים ולא של ילדים". יאללה בלגן

ניקול, מה יהיה?
"בואו נכנס לפרופורציות. הילדה לא הולכת ככה לגן, היא מתלבשת ככה ליציאה, כמו כל גברת מגונדרת. למי שיש בעיה עם זה שלא יעקוב אחריי באינסטגרם".

וואלה! סלבס חולמת לפרוץ לארון של ניקול ראידמן ולגנוב לה את כל הגרביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully