וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: נטלי דדון תלביש אתכם

וואלה! סלבס

26.1.2014 / 0:01

חשבתם שהדוגמנית מ"הישרדות" מומחית לבגדי ים בלבד? שימו לב, בקרוב תוכלו ללבוש חולצות, מכנסיים ושמלות בעיצובה של נטלי דדון. ויקטוריה בקהאם, מאחוריך. וואלה! סלבס סטייל

נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
לא רק בביקיני. נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

כבר שנה שנטלי דדון, יוצאת "הישרדות" וחובבת אינסטגרם בלונדינית, שוקדת על עיצובי בגד ים במסגרת מותג בגדי החוף הפרטי שלה. בכל זאת, אין הרבה חובבי פפראצי שלא זכו לשטוף את העיניים בתמונות של הדוגמנית, כשהיא לבושה בביקיני זעיר (פלוס משקפי שמש, במקרה הטוב). אבל כעת, קבלו את הטייטל החדש של דדון: מעצבת אופנה, פר אקסלנס.


רוצים לדעת מה קורה בביצה?
רטוב: ירדן הראל ונטלי דדון מזיעות
קים קרדשיאן שוב חושפת חזה שופע
נעלוליות! כוכבות ”היפה והחנון” במסע קניות

נטלי דדון. איתן טל,
בקרוב היא תעביר גם שיעורי סטיילינג. נטלי דדון ל"בי יוניק"/איתן טל

דדון, שראתה כמה היא נהנית בתור מומחית לבגד ים, החליטה לקחת את העיסוק הצדדי כמעצבת צעד אחד קדימה - ופותחת בימים אלה את המותג "B-NUTY BY ARKETA". החנות של דדון, שבשלב זה תהיה ברשת בלבד, תכלול רק פריטי לבוש שהדוגמנית אוהבת או עיצבה על פי מצב הרוח שלה, אם בסגנון קז'ואל, במראה ספורטיבי ואפילו שמלות ערב נוצצות. כי כמו שהקעקוע החדש שלה מציין, היא יכולה לסמוך רק על עצמה.

על פי יודעי דבר, לפחות חצי מהבגדים שיימכרו יהיו בעיצובה, והם יעלו בין מאות ל-2,000 שקלים. יוקרתי? בהחלט. במסגרת הקניות באתר, דדון תרכיב מראה שלם ומגובש שאיתו תצטלם. כך שאם את לקוחה שמחבבת את החולצה בעיצובה של דדון וחושבת שהחצאית שהיא צולמה איתה מושלמת גם עבורך - תוכלי לרכוש את כל הפריטים כולל האקססוריז, בבת אחת, בלי לשלם אקסטרה עבור שירותי הסטיילינג.

אז מי רוצה להיראות כמו נטלי דדון? ובכן, בקרוב תגלו.


וואלה! סלבס מעצבת שקיות זבל בהתאמה אישית מאז 1997.


רכלו על הג'וב החדש של נטלי דדון גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully