וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סיימון קאוול מברך את צוות "אקס פקטור" בישראל

וואלה! סלבס

16.1.2014 / 0:00

קאוול כבר הספיק לפגוש את המנטורים מישראל ופלירטט עם בר רפאלי בפרומו לתכנית - כעת, מתברר שיוצר "אקס פקטור" הבריטי מאוד התרגש לקראת הגמר המקומי. וואלה! סלבס אקסית

אימג'בנק GettyImages

היי, צוות "אקס פקטור" הישראלי, יש כאן מישהו שרוצה לברך אתכם. למרות שסיימון קאוול עוד מתאושש מגמר העונה של תכנית הכשרונות באמריקה ומצפה לבואו הקרוב של ילדו הראשון לעולם (מאשתו לשעבר של החבר הכי טוב שלו, כמובן) - הרשע האולטימטיבי של תכניות הריאליטי המזמרות מצא כמה דקות כדי להקליט איחולים חגיגיים, במיוחד עבור ההפקה המקומית.

סיימון קאוול. GettyImages
"מי זכה, אה?". סיימון קאוול/GettyImages

קאוול, פנה בברכה המוקלטת (שכנראה הוכנה במיוחד עבור הגמר) למנחה בר רפאלי ושלל המנטורים - אלה שכבר פגש בעבר ולצד המתמודדים כמובן, הביאו את הרייטינג הגבוה של התכנית. "היי בר, וכל שאר משתתפי 'אקס פקטור' ישראל", פתח המנטור שזכה בעצמו במקום הראשון בעונה האחרונה של התכנית באמריקה. "אני רוצה להודות לכם שעשיתם עונה ראשונה מדהימה. מאוד התרשמתי", גילה.

שימו לב, קאוול לא התייחס לזכייה של אף אחד מהמתמודדים, אלא הסתפק בלהודות לכולם, איחל לכל השאר הצלחה והמשיך לדרכו. כנראה כדי לסקול עוד אודישן גרוע ב אחת משלל הגרסאות של הריאליטי שייצר, שעליהן הוא מפקח ברחבי העולם. פו.


וואלה! סלבס ברכה את החמוס שלה שמעון, אחרי שסיים בהצלחה לחסל שקית של סוכריות טופי. ילד טוב.


”אקס פקטור”: ראיון אישי ומרגש עם רוז זוכת העונה

סיימון קאוול מביך את עצמו מול המצלמה

רכלו על הברכה של סיימון כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully