וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה! ההפתעה המרגשת של להקת פיוז'ן

וואלה! סלבס

14.1.2014 / 11:16

בין החזרות המתישות לפני העלייה על במת גמר "אקס פקטור", חבר להקת פיוז'ן, נדב קרני, זכה לביקור מפתיע של אורחות חשובות - שגרם לו להתרגשות מיוחדת. וואלה! סלבס חיבוק

חזרות מפרכות, תנועות ריקוד מסובכות, ביקורת מלחיצה של המנטור - ההכנות לגמר הגדול של "אקס פקטור" שיערך הערב (ג'), כוללות המון פרטים קטנים וחשובים, שבטח לא משאירים למתמודדים המתוחים זמן לביקורים מציקים של המשפחה. כלומר, אלא אם המשפחה מגיעה בהפתעה במיוחד מחו"ל, כמו שקרה לחבר להקת פיוז'ן, נדב קרני.

חבר נבחרת הלהקות של עברי לידר פשוט לא האמין שזה קורה לו. נכון, ביקור בת הזוג של התושבת הזרה מהפיליפינים רוז, אולי מתבקש לקראת סיום התחרות - אך מתברר שגם את חמישית להקת הבנים של "אקס פקטור" עוד אפשר לרגש. אתמול, נחתו בארץ במפתיע כמה בנות משפחה קרובות מאוד של קרני שחיות בדנמרק, כולל סבתו, אחותו וכן מי שהביאה אותו לעולם - אמא יקרה לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבקיני חזק. נדב קרני ומישהי שאינה אמא שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

השלוש, עוד לא ראו את הגברבר הנאה שלהן מופיע על הבמה מקרוב, לכן הפקת התכנית החליטה לשמח אותו בביקור בזק של בנות המשפחה, שאותן ראה לאחרונה לפני כמה חודשים ארוכים שבהם השתנו חייו והוא הפך לפרסונה מזמרת. האיחוד המרטיט, התרחש אמש (ב') אחרי החזרות, כשהשלוש הפתיעו את קרני, שנדהם לראות אותן בארץ הקודש.

הערב, תוך כדי שאתם כנראה תצפו בגמר ריאליטי הכשרונות מהסלון בבית, בנות משפחת קרני יעודדו את חבר להקת הבנים האהוב עליהן מקרוב. לוואלה! סלבס נודע כי מתוכנן להן גם ביקור מאחורי הקלעים, שם יזכו לפגוש גם את שאר חברי הלהקה פלוס המנטור האוהב שלהם, עברי. בהמשך השבוע, הן כבר יתעופפו בחזרה לדנמרק הקרירה.


וואלה! סלבס לא אוהבת שמפתיעים אותה, אלא אם מדובר בעוגה בהפתעה. במקרה הזה, תעמיסו!


לפני הגמר: בר רפאלי חושפת את הטעות הגדולה של עברי

חבר להקת פיוז'ן יככב בקמפיין פוקס

רכלו על ההפתעה של נדב קרני כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully