וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קייט מידלטון

שירות וואלה! סלבס

10.1.2014 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# הנסיכה הכי מפורסמת בעולם, הלא היא קייט מידלטון, חגגה השבוע יום הולדת - סיבה מספיק טובה בשביל לספר לשלוף כמה שלדים מהארון שלה, לא? מי מכם שצפה בטקס הנישואין המפואר שלה ושל הנסיך וויליאם, בוודאי שלא יכול היה להתעלם מטבעת הנישואין הנוצצת שענדה הדוכסית. מה שאתם לא יודעים הוא, שאותה טבעת היתה שייכת לאמא של וויליאם - הנסיכה דיאנה - שהעבירה אותה בירושה לנסיך הארי. אבל כשזה שמע על הצעת הנישואין, הוא מיד העביר את הטבעת לאחיו הבכור. מתוק.

# שלא תתבלבלו, הדוכסית קת'רין לא ממש זכתה בכל הקופה. על פי מקורות בממלכה הבריטית, מידלטון נאלצה לחתום על הסכם טרום נישואים וזאת על מנת להבטיח שההון המלכותי לא יעשה את דרכו לידיים הלא נכונות, חלילה וחס. לונג ליב דה קווין.

קייט מידלטון במעיל מקס מארה. GettyImages
מאפייה? באמת?! קייט מידלטון/GettyImages

# אין לכם מה לרחם על משפחת מידלטון. למה? מתברר שרק חצר ביתם כל כך גדולה, עד כדי שאפשר להנחית שם מסוק. לא מאמינים? בשנת 2008, הנסיך וויליאם גרם לסערה באנגליה כשהנחית בחצר ביתה של קייט מסוק צבאי. ככה זה כשאתה בן משפחת מלוכה.

# אם חשבתם שהגברת תמיד חלמה להיות נסיכה, אתם חייבים לקרוא את העובדה הבאה. הרבה לפני שחשבה על כתרים, קייט תכננה לפתוח מאפייה עם אחיה ג'יימס, כשחלק מהכנסותיה יעברו כתרומה לבני נוער במצוקה. נשמה, כבר אמרנו?

# ועוד עובדה קצת מביכה. אם גם אתם רואים דמיון בין וויליאם לקייט, אל תבהלו. השניים, כך מתברר, הם בני דודים רחוקים. או ליתר דיוק - הדוכסית היא בת דודה מדרגה 15 של הנסיכים וויליאם והארי. מי אמר שלא הכל נשאר במשפחה?


רכלו על הדוכסית קייט גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully