וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תודה: אמריקנים שלא היינו שמחים לראות בארץ

וואלה! סלבס

28.11.2013 / 16:44

באמריקה חגגו את חג ההודיה? וואלה! סלבס מצאה כמה אמריקנים, שאולי מפזרים אבק הכוכבים - אבל אין צורך שינחתו בארץ הקודש, אלא עדיף שישארו בין אל.איי לניו יורק

זה הזמן להודות, לפאר, להלל ולשבח את הוליווד וארצות הברית של אמריקה, על שלל הכוכבים שהיא מייצרת מדי שנה - ומספקים למדורי הרכילות סיפורים, מעשיות ושערוריות בתדירות של פעמיים בשבוע, פחות או יותר. וכן, להורים שלהם, כמובן, אלה שהביאו אותם עד הלום.

אבל חג ההודיה האמריקני, שחל השבוע ברחבי היבשת הרחוקה, גרם לוואלה! סלבס לחשוב דווקא על כמה אזרחים אמריקנים שממש לא היתה רוצה לראות מקרוב - רק בגלל המטען העודף שהם מביאים איתם. תודה על הכוכבים (והפסים)? הכי לא. שימו לב.

אשטון קוצ'ר # עוד פעם אתה?

וואלה! סלבס מנומסת: חוגג את ראש השנה, מגיע לכנס תקשורת, משתטח על קברי צדיקים, מחפש חברת היי-טק מקומית כדי להשקיע בה את החסכונות. כמות הפעמים שבה מיסטר אשטון קוצ'ר החתים דרכון בנתב"ג, הופכת אותו משחקן הוליוודי מסקרן (והגרוש של דמי מור) שמבלה בארץ, לסתם אחד שמסתובב באופן קבוע על הטיילת של תל אביב (היוש, תושבי גבעתיים). אז או שירכוש למילה קוניס דירה בנתניה וישתקע ביזראל, או שימתין קצת עד לביקור הבא שלו בצפת.

שבט בראנג'לינה # הכמות, לא האיכות

וואלה! סלבס מנומסת: אחרי החוויות מביקורה של מדונה על שלל עוזריה, חבריה וארבעת ילדיה, כבר ברור מה יקרה כאן כשאנג'לינה ג'ולי ובראד פיט - ההורים של המשפחה האקלקטית בעולם (שישה ילדים, כל אחד מהם נולד על יבשת שונה!) - יעזו לדרוך על אדמת ארץ הקודש. בלבול, טירוף של פלאשים, זאטוטים פוטוגניים צווחים, מטפלות בתפקיד חומת מגן, כיסויי ראש והמון צלמי פפראצי בוכים. אין לתקשורת הישראלית יכולת להתמודד אתכם, בראנג'לינה.

משפחת קרדשיאן # ליהיא גרינר מספיקה

וואלה! סלבס מנומסת: אחת עשתה קריירה מקלטת לוהטת ומנפנפת בחזה המפואר שלה, אחרת התחתנה עם כדורסלן אחרי חודש של היכרות. שתי הקטנות מדגמנות, האח נראה כאילו בלע מישהו, כשהבכורה אדישה בטירוף. תמיד. והאמא? שלא נדע, חיה בפולניה פינת בוורלי הילס. קים, קורטני, קלואי ושאר הקרדשיאנ'ז היקרים - ליהיא גרינר אחת מספיקה, העיר הזו קטנה מדי לכל הטראש שאתן מביאות במזוודה.

ג'סטין ביבר # תמימות היא לא מילה גסה

וואלה! סלבס מנומסת: בפעם הקודמת שג'סטין ביבר ביקר בישראל, הוא עוד היה נער חביב שאת הילדות הלהיב. היום, כשמדובר במתבגר סליזי (עם קוביות בבטן והרגל לעשן תוך כדי שהוא משתין לתוך דלי ניקוי של מסעדה, רגע לפני שהוא דורס צלמים תמימים. בערך) - עדיף שלא יתקרב לבנות ישראל וישחית את תמימותן, כמו שעשה בזמן הקרנבל הפרטי שלו בברזיל (כלומר, אם נתעלם מאייל גולן, כן?). איכס.

מל גיבסון # סתם אנטי

וואלה! סלבס מנומסת: לא אוהב את ישראל (או את בני העם היהודי), גיבסון? נהדר. גם הם לא אוהבים אותך ואת הלב האמיץ שלך. לך לפסיון במקום אחר, חצוף.

ליידי גאגא # טיפול. נפשי. דחוף

וואלה! סלבס מנומסת: מערכת הבריאות הישראלית קורסת גם ככה, אין מספיק תרופות במלאי, מיטות בתי החולים מלאות - ולא נראה שאת יכולה לעשות בוקינג מראש בבית הבראה לבריאות הנפש (כאילו היה ריזורט מענג בהוואי), הגברת (ליידי) גאגא. מלונדון ועד הונולולו, לכי תשתגעי לך במקום אחר, בבקשה.

כריס בראון # שמרו על צלמי הפפראצי שלנו!

וואלה! סלבס מנומסת: ריהאנה (המאחרת) יכולה להעיד שאולי לא כדאי להסתבך עם האקס שלה, הזמר כריס בראון. אתם יודעים, התקלות בזמר הפרוע (וחובב העישון) עלולה להסתיים בתוצאה כואבת עד מאוד. אנא מכם: צלמי הפפראצי של וואלה! סלבס אמור להגיע בחתיכה אחת. ביץ', פליז.

מיילי סיירוס # אוי, גוועלד

וואלה! סלבס מנומסת: התופעה המתפשטת מיילי סיירוס, פשוט תעורר פה המון בלאגן. זה לא שהיא פרועה עבור הישראלים, כמו שפשוט לא תמצא מה ללבוש (אם אפשר לקרוא לפריטים האלה "בגדים") לביקור בכותל המערבי, בכנסיית הבשורה, באתר יד ושם, במסגד חסן בק, במשכן הנשיא או אפילו בקניון הענוג בבת ים. את לא רוצה להתחיל פה אינתיפאדה, נכון סמיילי?

ביונסה # קרייזי אין לאב

וואלה! סלבס מנומסת: פשוט. אי. אפשר. יהיה. להרגיע. את הרוחות. כשהבוטילישס. תגיע לכאן. וואלה! סלבס. קצת. (הרבה). משוגעת. על. ביונסה. אההההההה.

קריסטן סטיוארט # פיהוק

וואלה! סלבס מנומסת: את מי קריסטן סטיוארט (פאקינג) מעניינת היום? ברצינות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully