וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בן הזוג החדש של קרדשיאן הצעירה?

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

21.11.2013 / 13:25

לידיעת מעריצות וואן דיירקשן: הכוכב של הלהקה, הארי סטיילס, נצפה לאחרונה מבלה יותר ויותר בחברתה של קנדל ג'נר - האחות הצעירה במשפחת קרדשיאן. וואלה! סלבס טראשיק

חשבתם שקים קרדשיאן וקניה ווסט הם הזוג הכי טראשי, כזה שמורכב מאושיית ריאליטי הוליוודית ואיש מוזיקה מוכשר? זה אך ורק כי עדיין לא שמעתם על הזוג החדש של הביצה הנוצצת: הארי סטיילס וקנדל ג'נר.

הארי סטיילס. ספלאש
נתפסתם! הארי סטיילס וקנדל ג'נר/ספלאש

לאלו מכם שלא מזהים את השמות, ובצדק: הארי סטיילס הוא כוכב להקת הפופ הבריטית וואן דיירקשן, שהתגלתה על ידי סיימון קאוול ב"אקס פקטור" (ומלהיבה את צעירות העולם מאז), שהספיק לזכות בשנה האחרונה גם בתואר "האקס של טיילור סוויפט". לעומתו, ג'נר הצעירה, היא דוגמנית ואחת מהאחיות הקטנות של משפחת קרדשיאן, הכל כך מפורסמת. ברכות לזוג החדש.

הארי סטיילס. ספלאש
אפשר לתפוס טרמפ? ג'נר וסטיילס דוהרים/ספלאש

השניים אמנם עוד לא מודים ברומן המתפתח ביניהם, אבל אמש (ד'), המיני-כוכבים כבר נצפו כשהם חולקים ארוחת ערב רומנטית, במסעדה יוקרתית במערב הוליווד. כשסיימו לאכול, עטו עליהם שלל הצלמים, בזמן שג'נר ניסתה להסתיר את פניה מהפלאשים.

אגב, רק לפני כחודש הצמידו לדוגמנית הצעירה רומן עם ראפר לילדודס, אך זו מיהרה להכחיש את הרומן וצייצה בטוויטר, "די עם השמועות אנשים, אני רווקה". מעניין אם גם כעת היא תמהר להכחיש את פרשיית האהבים החדשה.


וואלה! סלבס מכחישה כל קשר לגבי עמרני. העובדה שראיתם תמונות שלה משחקת לו בשפם לא מעידה על כלום.


התפנית המקצועית המפתיעה של אלירז

הארי סטיילס מציג קעקוע עברי

מבואסות, בנות? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully