וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס: "עצוב לי שנועם לא יתחכך בבר רפאלי"

עמית גולדברג

5.11.2013 / 11:06

בן הזוג החתיך כבר לא מצטלם? מזל שקרן פלס מוסיפה את התואר "דוגמנית" לקורות החיים שלה. על הסט, לא רק שנגנה על פסנתר, אלא גם ריכלה על בר רפאלי. וואלה! סלבס דמעות תנין

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

נועם טור כבר לא יחייך לצד בר רפאלי על סט הצילומים? מזל שבת הזוג שלו, קרן פלס, מככבת בקמפיין אופנה ראשון משלה - לרשת חנויות הביגוד לכל המשפחה "זברה". אז איך הזמרת ההריונית (בפעם השנייה!) מתפקדת בתור דוגמנית הבית? ובכן, ממש כמו שהיא יודעת, ליד הפסנתר שעליו היא מנגנת.

"אני הלקוחה הפוטנציאלית, אישה חזקה עם קריירה. שחשוב לה להיראות מכובד, אבל ממקום פשוט. אין לי שום קשר לאופנה, בגלל זה אני מתאימה הנה", מודה פלס, שהגיעה אתמול (ב') לסט הצילומים של הפרסומת. איך לא גילו את הפוטנציאל שלה כפאשניסטה עד כה? הזמרת מבהירה שמדובר במחדל. "נראה לי הגיוני שאני הדוגמנית של המשפחה, מפתיע אותי שרק בגיל 34 זה קורה".

קרן פלס זברה. דייב שחר
בר רפאלי? מוהאהאהא! קרן פלס/דייב שחר

כשוואלה! סלבס חקרה אם קיבלה לפני הצילומים טיפים מאבי ילדיה האוהב, טור, הסבירה שאי אפשר ללמוד את הנטייה הטבעית שלו להיראות טוב ללא מאמץ - הרי אם תתחרה איתו, היא תפסיד. אגב, העובדה כי היא בהריון (שני) מתקדם לא הפריעה לה לדגמן בגדים, גם לא הבחילות (שדווקא משעשעות אותה). ותודה לאל על הפוטושופ.

אם תהיתם מה לגבי רפאלי, הטופמודל שבילתה לצדו של הבויפרנד של קרן בקמפיין אופנה כזה או אחר, עד לא מזמן? "מאוד עצוב לי בשביל נועם, עצוב לי שלא יוכל להתחכך בה מתחת לסדינים או להתגלגל במדשאות", היא צוחקת, "לפעמים אני מתעוררת באמצע הלילה מאיזשהו חלום וממש בוכה מצער על זה". חה, חה, מיס פלס.


וואלה! סלבס לא חשה מאויימת על ידי הטופמודל רפאלי. הרי אין לה מתחרים בכל מה שקשור לשיאים בשתיית שייק פונץ'-בננה.


בר רפאלי והראל סקעת קורעים את העיר

תמונות ראשונות: מארינה מקסימיליאן והחבר החדש

רכלו על קרן פלס הדוגמנית, נועם ובר גם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully