וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר מעורר סערה גזענית ברשת

וואלה! סלבס

4.11.2013 / 11:43

מנחה "הכוכב הבא" העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו - שבה הביע פליאה מדוע הודח מתמודד ערבי מהתכנית. בגלל מוצאו או כי לא הרשים בשירה? התגובות חלוקות. וואלה! סלבס שאלה

סערה ברשת: מנחה "הכוכב הבא", אסי עזר, יודע למשוך תשומת לב, ללא ספק. הפעם, הוא עשה זאת כשהעלה לעמוד האינסטגרם האישי תמונה של המתמודד הערבי ג'ורג' אבו שקארה - וצירף את דעתו על הדחתו אמש (א').

"אתמול עזב את הנבחרת ג'ורג' אבו שקארה, שקיבל מכם אחוזים נמוכים בהצבעות. הכי נמוכים שהיו לנו עד היום", כתב עזר. "האמת, לא מצליח להבין מה קרה. האם לא העברתם אותו כי פשוט לא אהבתם את הביצועים שלו בתכנית או ש(כפי שקראתי בטוקבקים) מדובר בהצבעה ממניעים אחרים... אשמח לתשובות. בבקשה לא פוגעניות. אסי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלאגן. אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונה והכיתוב שהעלה, עוררו כמובן סערה ברשת - כשהתגובות לא איחרו לבוא. "אני אומר את האמת. כן, בגלל שהוא ערבי. מצטער לא אוהב אותם", כתב אחד הגולשים. היו גם תגובות קיצוניות יותר, כמו "בגלל שהוא ערבי! אני לא חושבת שלערבי מגיע להיות הכוכב הבא של ישראל! שיילך לכוכב הבא של הערבים", כתבה מגיבה אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה של עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, היו גולשים שגם תקפו את המנחה עצמו, "די להפוך זבוב לפיל", תקפה אחת העוקבות אחריו, "אסי, אתה מנחה טוב, שנון ומצחיק, אבל דבר אחד אתה לא - אובייקטיבי". עוד הוסיפה כי "זאת לא פעם ראשונה שאתה לא מייצג אובייקטיביות בתכניות שבהן אתה מנחה".

גולש אחר כתב לעזר, "בטח שלא מתפקידך לפרשן את התוצאות ולהאשים שזה על רקע המוצא שלו ולא בגלל צורת השירה שלו וסגנון המוזיקה שהוא שר". אאוץ'.


וואלה! סלבס לא עושה הבדל בין גזע דת ומין בכל הנוגע לאוכל וסקס.


ריבאונד: אנה ארונוב ושי כהנא ביחד?

מבהיל! ניקי מינאז' עירומה

רכלו על השערורייה של עזר גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully