וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר מסבכת את עפר שכטר עם המשטרה

וואלה! סלבס

10.10.2013 / 0:02

מתיחה שהסתבכה בהשתתפותה של ליהיא גרינר, הביאה להתערבות משטרת ישראל - שלא ממש שמחה על התעלול של עפר שכטר ויגאל שילון. האם האזיקים הכרחיים? וואלה! סלבס צ'קלקה

הפה הגדול של ליהיא גרינר סיבך אותה לא פעם עם האקסים שלה או עם אביבית בר זוהר, אבל שימו לב למה היא גרמה הפעם. העלילה כוללת מתיחה אחת מושקעת, כמה שוטרים (אמיתיים!), את עפר שכטר וכמובן, מר "פספוסים", יגאל שילון. ספוילר: זה נגמר בצורה קצת פחות נעימה מאשר שתראו על המסך.

התכנית הקרובה של "אמבוש", זו עם המתיחות המרגשות שתשודר הערב (ה') בערוץ 10, כוללת מתיחה ארוכה במיוחד שעברה על מיס טראש הישראלית - לאורך יום שלם. גרינר, היתה בטוחה שהיא בכלל מככבת בתכניות "החיים על פי ליהיא", בהנחייתה של דנה גרוצקי, שליוותה אותה לאורך היום.

אבל מה, שכטר ושילון השובבים, בכלל הכינו לה יום מהגיהינום, ששיאו היה כשגרינר גילתה שפרצו לביתה כשהגיעה אליו יחד עם צוות הצילום. בכאילו, ברור שזו היתה בדיחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פספסתי? יגאל שילון עם ליהיא גרינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שכמה שוטרים-שחקנים הגיעו אף הם לביתה של יוצאת הריאליטי, חקרו אותה ועצבנו את הגברת קשות - מיס טראש החליטה להתלונן עליהם בפני חברה קרובה שלה, שגם היא במקרה שוטרת - כשהתוצאה היתה ניידת משטרה אמיתית שהוזעקה למקום.

למתקשים: כלל לא היה צורך בחוקרי משטרת ישראל המוכשרים. כך שאחרי שהבהירו לכל הצדדים שמדובר במתיחה ולא באמת פרצו לליהיא לדירה, יגאל שילון (שהוא הבמאי והעורך ראשי של "אמבוש"), נדרש לתת הסברים למשטרה. הוא וצוות התכנית הנבוכים, דנרשו לספק כמה הסברים על התעלול - שעל פי עדותו אפילו שקלו הגשת תלונה על אזעקת שווא.

שימו לב, בסופו של דבר, שילון הצליח להסדיר את הדברים וליישר קו עם השוטרים, שנזפו קשות בהפקה. היי, המשטרה אפילו אישרה לתכנית לשדר את הקטע המביך. אופסי.


וואלה! סלבס נחקרה בחייה פעם אחת, על ידי ניסו, השוטר-חשפן שהזמינה תמורת תשלום סמלי + תוספת סיכון. יאמי.


בר רפאלי ואחיה חושפים סודות משפחתיים

בא בזוג: דודו אהרון והחברה יוצאים לאור

רכלו על התקרית המביכה של ההפקה והמשטרה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully