וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור דמרי מגלה: "לאון היה הכי חרמן בבית"

עמית גולדברג

8.9.2013 / 14:30

שבוע לאחר גמר "האח הגדול", התכנסו כל דיירי הבית וענו על כמה שאלות קשות במיוחד. מי זכה בתואר הסקסי, מי הוכתר כאימפוטנט, ומה בכלל יש לטהוניה לומר? וואלה! סלבס דו"ח

צילום: עידו שחם

מה שקרה בין כתלי בית "האח הגדול", יישאר בחדר "האח הגדול"? כנראה שלא, כיוון שכל מתמודדי העונה החמישית דרוכים לענות על שאלות עסיסיות גם בזמן זה, כשטהוניה רובל כבר מתהלכת עם כתר מנצנץ והאחרים עושים צ'ק אין מהשקות. במסיבת הסיום של העונה, שנערכה לפני החג, המשתתפים סיכמו וניסו להכריע - מי הדייר המעצבן מכולם? התשובות, מורכבות.

מסיבה האח הגדול. צילום מסך
חושפני בהחלט. דור דמרי/צילום מסך

דורין סגול, שהצטלמה לצד הפרטנר הנצחי - גילי מיילי, אמרה ללא כל עוררין שטהוניה היא האחת שהצליחה להוציא אותה מהדעת, בעוד שאור דניאל החליטה לשרוט את ירדן עוז, גם תגובת ה"מיאו" של ירדן לא איחרה להגיע. דור דמרי בחר בזוכה הגדולה, בעוד שרובל החליטה לקחת את התואר הטרי ברצינות וענתה בדיפלומטיות "לא היו דיירים מעצבנים". כן, אה?

מועדון "התיאטרון" ביפו, שבו התקיימה מסיבת הסיום בהפקת אסף וויס - הפך לרועש מתמיד, כשכל אחד מהדיירים הגיב בלי מעצורים (בערך). למשל, רוני מיילי טען שדני רייכנטל היה הדייר האימפוטנט ביותר בעונה החמישית, דמרי בחר בחבר לחמישייה - איתי וולך, ואור פינקה ב"מה המצב?".

במקביל לאותו אימפוטנט, מי זכה לתואר "חרמן"? רוני לא טרח לבדוק, דור בחר ב-BFF לאון שוובסקי, כשהגירלפרנד שלו, אור, שוב ענתה ב"מה המצב?". Zzzz.


וואלה! סלבס מוכנה לקבל כל תואר. כן, גם "זללנית כפייתית".


מהפך: קים קרדשיאן בלונדינית

לבנה ’זוהרים’ חוגגת: טהוניה מגיעה לפרגן

מי הדייר הכי הכי מבחינתכם? רכלו על "האח הגדול" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully