וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית הסודית של גילי מיילי ודורין סגול

וואלה! סלבס

22.8.2013 / 0:00

מודחי "האח הגדול" התחברו בימים המשותפים שלהם בריאליטי, עד כדי כך שהם לא מוכנים להיפרד - גם לא בחופשת סוכות הקרובה. אז מה בתכנון של מיילי וסגול? וואלה! סלבס BFF

חובבי גילי מיילי, מעריצי דורין סגול? שימו לב, בתקופה הקרובה כנראה שתראו את מתמודדי "האח הגדול" לשעבר מבלים עוד הרבה יחד. מאז הדחתה של סגול מהריאליטי לפני קצת יותר משבוע, השניים לא מפסיקים להיפגש. כל אחד מהם אמנם נשוי ואוהב את בן הזוג בנפרד, אבל לאירועים מתוקשרים הם מגיעים בצוותא. זו כנראה הסיבה לכך שגם את החופשות שלהם, הם כנראה יבלו יחד.

גילי מיילי, דורין סגול. שוקה כהן
"אל תלכי לשום מקום בלעדיי". גילי מיילי עם דורין סגול/שוקה כהן

השבוע, הגיעו מיילי ג'וניור את סגול יחד כמובן, לסדנה לאוכל בריא וטבעוני, לרגל השקת משקאות "אלפרו" חדשים. באירוע שהתקיים בראשון לציון, הצמד אמנם נשנש כמה עלים וקלח תירס, אבל גם רקם את התכנית שלהם לחופשת סוכות הקרובה. אם הכל יסתדר, בחודש הבא דורין תארוז את המזוודות לבעל ושלושת הילדים שלה, מיילי יכין את הפמיליה שלו - ויחד ידרימו עד לאילת, כדי לפתוח את השנה יחד, פלוס מקדם הגנה.

גילי מיילי, דורין סגול. שוקה כהן
בודקים דילים? מיילי את סגול השבוע/שוקה כהן

עוד לא ברור אם חופשת החג בעיר הנופש הדרומית תכלול הרבה בטן-גב עם הילדודס של דורין או דווקא שייט על סירת גומי מתנפחת של מיילי, כיוון ששום דבר לא סגור והשניים עדיין מחפשים מלון לוהט שיציע להם דיל במחיר אטרקטיבי (פלוס הנחת סלב כמובן). מה שבטוח הוא שמה שקורה בתקופת השנה, נמשך במהלך כל השנה, לא?


וואלה! סלבס ביקרה באילת המון פעמים. הרי היא יכולה לרדת נמוך אפילו יותר.


מי המנצח שלכם? הצביעו ממש כאן

מיילי: ”נתתי ללבנה 'זוהרים' את המפתח למיליון”

צפו: מודחי ”האח הגדול” במסיבת תמיכה בלבנה 'זוהרים'

מקנאים? רכלו על החופשה של דורין וגילי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully