וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: גיא זוארץ VS יעל בר זוהר

טל דרורי

20.8.2013 / 0:05

הם אמנם מבלים את רוב שעות היום יחד, אך גיא זוארץ ויעל בר זוהר לא בדיוק מתואמים לגבי הגרסאות השונות לחיי המשפחה. אז, מי משניהם דובר אמת צרופה? וואלה! סלבס מבולבלת

צילום: עידו שחם עריכה: אמיר קוטיגרו

אמנם יש עוד זמן עד שעונת מחזות הזמר תגיע, אך החזרות להפקות השונות כבר החלו - כמו גם העבודה על הטיזרים, שיגררו את הילדודס לדלג במהירות לבמות השונות בחנוכה. אתמול (ב'), הצילומים לקליפ לקידום "שלגיה והצייד" נפתחו בעליזות וכללו את כל הכוכבים - ביניהם גיא זוארץ ויעל בר זוהר, שהתעטפו בתחפושות עבות, ואולי בגלל זה התבלבלו.

שלגיה. עידו שחם
רגע, מה? יעל בר זוהר לא מתאמת גרסאות עם גיא זוארץ/עידו שחם

זוארץ, שנכנס לנעלי הצייד, הצהיר שעבר זמן רב מאז שעבד עם אשתו היקרה - אך היא לעומתו ציינה ש"אני תמיד משחקת עם גיא". רצף הסתירות הפך למטריד יותר, כשהוא טען ש"העבודה לא באה הביתה", ואילו היא לחשה "העבודה תמיד באה הביתה". האם הצליחו להיחלץ מהתיאום הקלוקל? ובכן, לא. בעוד שהוא מעיד כי "כל אחד עסוק בעניינו", היא דווקא מספרת ש"ודאי נעזור אחת לשני".

גלית גוטמן, שבקרוב לא תוכל להתחמק מהמשפט "מראה, מראה שעל הקיר", הודתה שהיא "יכולה לעבור ליד מראה ואפילו לא להסתכל", טל מוסרי בניגוד אליה, אמר "אני מסתכל במראה יותר מדי זמן". חנה לסלאו, הוותיקה בצוות הנוצץ, סיכמה ב"למדתי לקבל אותי".


וואלה! סלבס מנפצת כל מראה שבה היא מביטה.


רכלו על הראיון של גיא ויעל בפייסבוק

הפתעה: עם מי משתוללת בר רפאלי?

וואו: כוכב "דם אמיתי" חושף את איבר מינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully