וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב זה קורה: רוני מיילי נגד טהוניה רובל

וואלה! סלבס

3.7.2013 / 10:18

בתחילת השבוע התנגח רוני בהפקת "האח הגדול". עכשיו, הוא יוצר סערת רשת נוספת וגזענית, כשבמרכזה עומדת יריבתו הראשונה - טהוניה רובל. וואלה! סלבס לא עושה Share

בגזרת המיילי'ז, שוב לא שקט: הפעם לא מדובר בהתכסחות הטריה עם הפקת "האח הגדול" - אלא בסיפור העתיק, שהפך את העונה הנוכחית לסוערת מכולן, "רוני מיילי VS טהוניה רובל". אז, כשעוד התמודד על כתר הזוכה הגדול, התנגח מיילי האב בטהוניה ואמר "לא רואים את הפרצוף השחור שלך". עכשיו, על אף שהרוחות כביכול נרגעו, עקב התנצלותו, רוני מרעיד את דפי הפייסבוק בעזרת תמונה גזענית, אותה דאג לשתף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשידור חוזר: רוני מיילי נגד טהוניה רובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שעות ספורות, רוני שיתף תמונה שהעלה משתמש פייסבוק אחר, בה נראה תינוק שחור. לתמונה התווסף הכיתוב "מה יותר מתאים? טהוניה בימי הפשע או 'אתיופקינז? חחחחחחחחח לילה טוב". בזכות האקט הפרובוקטיבי הזה, מיילי הצליח להשכיח את העובדה שאי פעם התנצל על מעשיו, כשבין היתר פלט לעבר טהוניה "את סודנית", והחריף ב"את בושה לעדה", קילל את משפחתה ואמר "כל האתיופים בתחת שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט הגזעני שפותח את הטיימליין של רוני מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לפוסט, מיילי קיבל מחבריו תגובות מחזקות ומפרגנות, "שחורה מסריחהה תמותי!! בגלל שאת זורמת עם ההפקה העיפו את גילי עד איפה געת איכס בושה לעדה שלך" (כך במקור), ומאחרים ספג ביקורת, "רוני תירגע כבר!!! וואי מזל שיצאת מהבית אף אחד לא היה יכול לסבול את הגזענות שלך!! תתבייש לך, אני מתביישת שיש אנשים מפגרים כמוך, שלא אכפת להם לפגוע במישהו!". פו.


וואלה! סלבס עושה בלוק ובולסת שעועית רק כדי להירגע.


טענות חריפות נגד רוני מיילי: ”אנחנו מפחדים ממנו"

סערה ב"האח הגדול": גזענות נגד אתיופים

דרמה: משפחת מיילי נגד "האח הגדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully