וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפ הרטוב של מתמודדת "הרווק"

וואלה! סלבס

13.6.2013 / 14:57

ענבל עמירב, הבלונדינית שמתחרה על לבו של אהרון בריאליטי, כבר הספיקה לעשות כמה תפקידים קטנטנים בהוליווד - כולל אחד חושפני ולח מאוד. דודו מוכן לזה? וואלה! סלבס נשפכת

ממש כמו שלי ורוד, משתתפת "האח הגדול" שעשתה סרטים סקסיים באמריקה, גם משתתפת העונה החדשה של "הרווק" - ענבל עמירב, ניסתה את מזלה בהוליווד. וממש כמו הסקסולוגית שהלכה לריאליטי, גם השחקנית עשתה כמה דברים מביכים, פחות או יותר, בלוס אנג'לס הרחוקה. למשל, קליפ ללהיט דאנס שבו היא נותנת לבחור שאינו דודו אהרון לשפוך אלכוהול על כל החולצה הלבנה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תן לה את זה. ענבל עמירב בקליפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שעמירב, שהספיקה לדקלם שורה מהותית בסרט המדובר "הרשת החברתית" לצד ג'סטין טימברלייק (שלקח אותה בגלל השורה ההיא לתפקיד ניצבת בפרסומת שביים מאוחר יותר למותג לאלכוהול) - היא גם חובבת פופ לא קטנה. אחרת איך תסבירו את העובדה שהצטלמה לקליפ של קאשה עם הראפר טאיו קרוז, "Dirty Picture", בתפקיד בחורה שובבה ששוכבת על הבר ונותנת לכולם להציץ למה שהיא לובשת מתחת לחולצה?

רוצים לבהות בחזה של ענבל? צפו בדקה 3:00

אבל זה לא הכל. מתברר שעמירב המפתה (שמכנה את עצמה באמריקה "אנאבל" - Annabelle, כי קצת קשה להם עם השם הישראלי שלה ענבל), השתתפה גם בתחרות כפילות לאייקון ההוליוודי מרלין מונרו והתראיינה על כך לרשת הטלוויזיה פוקס, שם שיבחה את המגזין "פלייבוי" שנתן חסות על הכל. כמה חגיגי מצדה, אבל דודו אהרון יודע על כל זה? יאללה יאללה.


וואלה! סלבס שפכה על עצמה פעם 200 גרם טחינה וצילמה. התמונות לשימושה פרטי בלבד.


בינתיים בתל אביב: עפר שכטר ולירן כוהנר נפרדו

אופסי! ריס ווית’רספון חושפת ישבן

רכלו על הקליפ של ענבל בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וככה היא נראית ב"הרווק". ענבל עמירב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully