וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: חבר הכנסת שהתפשט וצילם

וואלה! סלבס

11.6.2013 / 11:03

ח"כ בועז טופורובסקי שיתף בפייסבוק חוויות מבילוי של לילה בלשכה, פלוס תמונה חושנית שלו. אשתו, יוצאת הריאליטי, מיהרה להגיב. קבלו הצצה לפוליטיקאי. וואלה! סלבס דאק פייק

יאיר לפיד, מאחוריך: מתברר שיש לשר האוצר לפחות מתחרה אחד על תואר "האיש הכי חושני במשכן הכנסת", וגם הוא מגיע מתוך סיעת יש עתיד. חבר הכנסת בועז טופורובסקי, בילה את הלילה (ב') במקום עבודה, אחרי שסיים להתעסק בפוליטיקה מקומית בשעת לילה מאוחרת. כן, הוא טרח לצלם את עצמו רגע לפני שהוא עוצם את העיניים, בפוזה אינטימית למדי - כשאת התוצאה העלה לעמוד הפייסבוק שלו. לוהט? אתם תחליטו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש תמונה. ח"כ בועז טופורובסקי מותש אך חושני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טופורובסקי, שהוא גם חבר כנסת צעיר וגם בעלה של יוצאת העונה האחרונה של "מאסטר שף", שלי הרמן, הסביר בתמונה שכשמסיימים את העבודה בחמש לפנות בוקר, כבר עדיף לנמנם במשכן. "4:51 לפנות בוקר הולך לישון בלשכה בכנסת. אחרי שחברי האופוזיציה החרדים ניסו לעשות לנו תרגיל בכדי לסכל את הצעת החוק... שמטרתה לאפשר (לראשונה!) למנות נשים לוועדה לבחירת דיינים", הסביר.

"הם דיברו ומשכו זמן עד 4:17 לפנות בוקר. הם לא הצליחו והחוק ההיסטורי עבר קריאה שלישית... ועכשיו- פעם ראשונה שישן בכנסת, אך אין טעם לחזור הביתה כי היום הבא כבר מתחיל. מקווה שלא יכאב יותר מידי... מזל שיש מקלחת בלשכה", ציין (מבלי להעלות תמונה של המים זורמים). כל עוד זה עם המבט החודר והחולצה החושפת, וואלה! סלבס מאחלת עוד הרבה לילות כאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב לתגובה של האישה התומכת, שלי הרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרמן, האישה התומכת, מיהרה להגיב לתמונה של חבר הכנסת בפומבי, כשכתבה "לא כיף לישון בלעדייך!! אבל גאה בך כל כך בעלי האהוב!!!". אגב, לא כל התגובות היו אוהדות כמו זו של בת הזוג, כשהיו שכתבו לטופורובסקי "בנאדם, אתה חבר כנסת, אתה אמור לייצג אותנו ציבור האזרחים הישראלי ואתה מצטלם ככה כמו איזו ילדה בת שש-עשרה? אני מקווה שאתה שיכור או שיש לך תירוץ טוב לזה" או "אנחנו בפוזה צנועה של סרט כחול? 'מזל' שיש עתיד הגיעו לכנסת ולממשלה".

אה, ויש גם את הגולש האמיץ (ולא ברור אם תומך נלהב של מפלגתו של לפיד), שבדק עם חבר הכנסת "למה כיסית את החזה? אתה כבר לא מסיר בלייזר?". ובכן, תעלומה.


וואלה! סלבס מצלמת את עצמה במיטה ושולחת אך ורק לאנג'ליקה, פיית החלומות המתוקים שלה.


ניקול ראידמן מציגה: חגיגת יום הולדת מטורפת

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו מתאחדים

ח"כ לוהט או פתאט? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully