וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס: "אם יאשרו נישואין חד מיניים אתחתן עם נועם"

טל דרורי

4.6.2013 / 13:06

נינט טייב ומיכל אמדורסקי הזדהו, קרן פלס תכננה דואט עם דיווה וכולם תמכו בזכותו של כל אדם למשפחה - באירוע מיוחד. וגם: למי היתה התנסות חד מינית? וואלה! סלבס מאמצת

צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קוטיגרו

כחלק מאירועי שבוע הגאווה - נערך אמש (ב') המופע "הזכות למשפחה" ב"רידינג 3" שבנמל תל אביב - כשעל הבמה הופיעו אמנים שקראו לזכויות שוות לזוגות חד מיניים בישראל. וואלה! סלבס יצאה לבלות עם כמה דיוות, כמו נינט טייב שמאמינה ש"צריך לאפשר לאנשים לאהוב ולממש את האהבה שלהם, זו נראית לי הזכות הבסיסית שמגיעה לאדם".

קרן פלס הבהירה, שממש כמו שבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי הכריזו, היא תתחתן עם נועם טור אם יאפשרו בארץ נישואין בין בני אותו המין. "אני לא בטוחה שהוא יסכים, כי הוא לא כל כך רוצה להתחתן, הוא לא בנוי לקשר", היא צוחקת.

קרן פלס באירוע הזכות למשפחה. עידו שחם
דיווה את בעצמך! קרן פלס/עידו שחם

"אני בעצמי עברתי תהליך פונדקאות ויש דברים שצריך לומר אותם", מסביר האבא הטרי אמיר פרישר גוטמן, בעוד שג'ניפר סנוקל המועשרת, מדגישה שהיא "מאמינה שלא משנה אם מדובר בשני גברים או שתי נשים, הם יכולים להיות הורים נפלאים. ברור שיש לי חברים הומואים, כל אישה צריכה הומו". כך שלא יהיה מפתיע לראות אותה מבלה במצעד הגאווה בתל אביב, לצד גילה אלמגור המכובדת, שמסבירה שהיא תמיד אומרת את מה שיש להגיד - בין אם על הומוסקסואלים או הטרוסקסואלים.

כשנשאלו לגבי גיי אייקון, מיכל אמדורסקי בחרה בג'ורג' מייקל, אבל פלס הצביעה על כוכבת אחת מיוחדת - דנה אינטרנשיונל. "היא טווס, זה ללכת עד הסוף. יש מצב לדואט, היא פשוט נורא קשה להשגה, היא דיווה", הסבירה. ומה לגבי התנסויות עם בני אותו מין? נינט, אמדורסקי לא חוו כזו, בעוד שהגייז, גוטמן ואוהד חיטמן, ניסו נשים ולא כל כך נהנו. טוב, זה לא תמיד פאן.


וואלה! סלבס תמיד הבהירה שהיא בכלל גבר גיי כלוא בגוף של אישה. אייייי.


מה לעשות? יוטיוב מצנזר את דנה אינטרנשיונל

יעל גולדמן משחזרת את החוויה שכמעט גרמה לה לבכות

בעד הזכות למשפחה חד מינית? בטאו את אהבתכם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully