וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של רוני מיילי טוענת: "הותקף על ידי לסביות"

וואלה! סלבס

21.5.2013 / 23:36

למרות סילוקו מבית "האח הגדול", רוני מיילי נשאר בכותרות. הערב מקורביו של מיילי טענו כי קבוצת נשים גאות ניסתה להזיק לרכבו. העניין הסתיים בשיחת פיוס. וואלה! סלבס שוק

סערת רוני מיילי, מתמודד "האח הגדול" שתקף את הדיירת לבנה 'זוהרים' בטרם סילוקו מהבית, נמשכת. הפעם, מקורבים למשפחת מיילי העבירו לידי וואלה! סלבס ידיעה, לפיה מספר נשים מהקהילה הגאה ניסו להזיק לרכבו של מיילי, סמוך לביתו בבני ברק.

אורן מיילי, בנו של מי שהודח אמש מתכנית הריאליטי, טען בשיחה עם וואלה! סלבס כי עם גילוי דבר המעשה, הזעיקו את המשטרה למקום. לדבריו, לבקשת מיילי האב - הנוכחים פתרו את העניין בינם לבין עצמם.

עם זאת, בווידאו חובבים שצילם בן משפחת מיילי והועבר לידי וואלה! סלבס, נראה רוני עומד לצד כמה מהנשים שלטענת בני המשפחה ניסו להסב נזק לרכב. הצדדים לא נראים נסערים או מתלהמים, אלא משוחחים כשהם רגועים בהחלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העלילה מסתבכת. רוני מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כמה בנות מהקהילה הגאה ניסו להשחיט את הרכב של אבא", טען אורן בפני וואלה! סלבס, "הרכב מלא במדבקות ושלטי תמיכה ברוני וגילי - ככה הן גילו שמדובר בו". לפי אורן הקטן, הבנות המעורבות ניסו להזיק לרכב של רוני, וגם להסיר את הסטיקרים שהוצמדו למכונית. עוד מספר בנו הבכור כי אביו "נמצא בסערה נפשית, וגם הן".

רוני נאלץ לעזוב את בית "האח הגדול" לפני כיומיים, עקב הסכסוך האלים שהתרחש לפני מספר ימים - בו המייליז, האב והבן, תקפו בחריפות את הדיירת לבנה 'זוהרים' ("את תמותי רווקה, לא יהיו לך ילדים"). זו היתה הפעם השניה, בעונה הנוכחית, שהגבולות נפרצו, זאת לאחר תקרית אלימה נוספת, בה היתה מעורבת הדיירת טהוניה רובל, אשר הותקפה גם כן על ידי הדייר המבוגר בבית, כשזה אמר לה "לא רואים אותך בחושך".

יריב נתי, שהגיב הערב בשם רוני מיילי, טען כי מדובר ב"חציית קווים אדומים". לדבריו, למקום הגיעו כוחות משטרה שהוזעקו על ידי הדיירים במקום. "רוני היה המום והגיע להבנה עם הבנות".

"כמנהל כוכבי ריאליטי, אני חושב שרוני קיבל את עונשו בכך שהודח. הוא אף ניסה לצור קשר עם משפחתה של לבנה אך הם סירבו לבקשותיו. אנו מגנים אלימות בכל צורה דרך. אנו מתנצלים שוב בפני כל מי שנפגע ממנו ומקווים שבכך יהיה סוף לסיפור".

עד לשעת פרסום הכתבה, לא התקבלה תגובתה של המשטרה.


וואלה! סלבס החליפה את החיוג המקוצר הידוע, 100 - לשירות לקוחות של "שמעון סביח הכי אורגינל".


דרמה ב"האח הגדול": "את הלסבית הכי מגעילה שיש"

סערה ב"האח הגדול": גזענות נגד אתיופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully