וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת "האח הגדול" בפרסומת לוויברטור

וואלה! סלבס

6.5.2013 / 0:00

עונה מסעירה נוספת של תכנית הריאליטי המצליחה, עתידה לכבוש את מסך הטלוויזיה של, ובכן, כולם. רגע לפני, מתגלה כי המתמודדת הסקסולוגית, שלי ורוד - לקחה חלק בסרטון שובב. וואלה! סלבס מתנהגת בהתאם

בזמן שכל אזרחי ישראל דרוכים לראות כיצד תתנהל הדינמיקה הזוגית בבית "האח הגדול", שדים מהעבר של כמה מהמתמודדים מתחילים לצוץ. בין היתר, מגיעה גם הפרסומת הזאת, השייכת למתמודדת המסקרנת, סקסולוגית במקצועה, ד"ר שלי ורוד.

הפעם, מדובר בעבר המעט אפל של כוכבת הריאליטי העתידית, שמתברר כי לקחה חלק בסרטון הסברה שיווקי לוויברטור. "התחושה הנעימה של זרם המים על איברייך המוצנעים, תיצור הרגשת עונג ייחודית", מסבירה ורוד ומפילה את הלסת של וואלה! סלבס.

מלבד העובדה שדף הפייסבוק "Let's Talk About Sex with Dr.Varod" שייך לורוד, ישנה גם הפרסומת המדוברת לאביזר המין. "הסודות שאספר לכן, יתבלו את חיי המין שלכן", אומרת ורוד למצלמה, "כפי שידוע לכל, נשים אוהבות להשתמש בזרם המים במקלחת למטרת עינוג עצמי – עכשיו, יש דרך חדשה וקלה לעשות זאת, באמצעות ה'פרייבט ג'ט' – המוצר שיתחבר בקלות לצינור הברז במקלחת שלכן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרטון הסברה מסוג חדש. שלי ורוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר כל הסופרלטיבים, ורוד מסבירה כיצד להתקין את הוויברטור המסתורי והקטן, ומוסיפה כי לאחר מכן יש לקבוע את טמפרטורת המים ועוצמת הזרם. אז, הייתם טסים בפרייבט ג'ט הזה?


גם לוואלה! סלבס יש מין צעצוע.


שמחה כפולה: גאולה אבן בהריון מגדעון סער

נינט משיקה וכל משפחת טייב מתייצבת

רכלו כאן על המתמודדת השובבה של "האח הגדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היצור שמעניק כנפיים, כך על פי הדוקטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully