וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר פאלי מפתה במיני, כש"דה רוק" לצדה

וואלה! סלבס

2.5.2013 / 16:08

היא עושה זאת שוב, הדוגמנית הישראלית - שעכשיו מבלה את רוב זמנה מעבר לים, למען קידום סרטה ההוליוודי החדש, מפרסמת תמונה שובבה עם המתאבק הנודע. וואלה! סלבס גורג'ס

מעבר לעובדה שבר פאלי כבר כבשה כמה יעדים נחשקים בזה אחר זה, כשבין היתר בולטים במיוחד - שיתוף פעולה עם צ'ארלי שין, הופעה ב-MTV והובלת הקמפיין של מותג המשקפיים היוקרתי, אוליבר פיפלס, לצד ריי ליוטה - הדוגמנית הישראלית היא גם יחצנית נהדרת.

אי אפשר להילחם בזה: פאלי יודעת כיצד לעשות את העבודה, גם אם יש ברשותה אך ורק טלפון סלולרי וגישה לרשת חברתית כזו או אחרת. כן, כעת היא מקדמת את סרטה ההוליוודי, "Pain And Gain" בעזרת תמונה מסקרנת הכוללת שמלת מיני קצרה וקרבה ל"דה רוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסת המיני. פאלי והרוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו, אי אפשר כבר להתבלבל בין האחת לאחרת - פאלי/רפאלי, כל אחת מהן ייחודית, על אף הדרך הדומה מדי (בדיוק כמו השם). אתמול (ד'), פאלי העלתה לדף האינסטגרם האישי שלה תמונה מתוך הסרט המדובר, בה היא מופיעה לצד המתאבק הידוע דווין ג'ונסון, הלא הוא "דה רוק".

למרות נוכחותו של ג'ונסון, אי אפשר להתעלם מפאלי הישראלית, שבחרה להתעטף דווקא בשמלת מיני ורודה, שלא מותירה הרבה מקום לדמיון (ואולי זה רק בגלל תמונת העירום המפורסמת, שנחשפה כאן לפני מספר חודשים). גאווה.


וואלה! סלבס עדין מנסה להתנער מהכינוי "דה אלפנט".


צפו: את מי מפתה בר פאלי?

עלה ברשת: בר פאלי בעירום מלא

רפאלי VS פאלי. רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully