וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנטור מתקיף: אביב גפן נכנס ביובל דיין

וואלה! סלבס

10.3.2013 / 13:11

אביב גפן לא התאפק והחליט לעקוץ בפומבי את מתמודדת "דה וויס" מהעונה שעברה, יובל דיין, שעשתה קאמבק לבמה והופיעה בתוכנית אמש. זהירות, זה כואב. וואלה! סלבס לא מרחמת

בעוד ששאר המנטורים של "דה וויס" משתדלים לשמור על נימוס מאופק במהלך העונה, אביב גפן לא חוסך את דעתו על מתמודדי תכנית הכישרונות ושאר העולם, ופותח את הפה בתדירות של אחת לכמה ימים. אחרי שהצליח לריב עם ליאור נרקיס וגרם גם לקרן פלס לצאת מהכלים, הרוקסטאר יוצא נגד מי שפרשה במפתיע מהתחרות בעונה הקודמת של הריאליטי - יובל דיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אאוץ'. הציוץ המרושע של אביב גפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקורבן החדש של המנטור עם הלשון החדה, זכורה כאחת המתמודדות המובילות בעונה הראשונה של "דה וויס", שהחליטה שלא להמשיך בתחרות רגע לפני גמר העונה ובכך זעזעה את המנטור שלה שלומי שבת, את הפקת התוכנית ואת הקהל שהצביע עבורה לאורך העונה. אמש (ש'), היא חזרה אל הבמה עם הכיסאות המסתובבים כאמנית אורחת, וביצעה שיר מקורי ראשון בשם "לאסוף" - ובכך השלימה את מה שהתכוונה לעשות בעונה הראשונה.

והנה השיר של יובל דיין (כן, עד הסוף!)

גפן לא התאפק, וצייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו על ההופעה של הזמרת הצעירה והביע את מה שחשב על הפרישה שלה לפני כשנה. כצפוי מהבאד בוי, לא מדובר במחמאות. "כל הכבוד ליובל דיין אתמול ששרה עד סוף השיר ולא פרשה לפני הפזמון האחרון", כתב. כן אביב, הכי כיף לשלוף סכינים על כל מיני זמרים-בערך.


וואלה! סלבס משתדלת שלא לריב עם כל חבריה בעולם. כלומר, שלושה בעליי חיים ורוח רפאים מלחיצה שמגיעה לבקר מדי יום שני. זה לא תמיד עובד.


שוברת נגיעה: אביב גפן מחבק את המתמודדת הדתיה

הדרמה סביב אביב גפן ומתמודדי ”דה וויס”

רכלו על מה שאמר אביב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully