וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי במחווה פורימית לנעמי קמפבל

וואלה! סלבס

22.2.2013 / 11:05

הטופמודל הישראלית הצטרפה לשלושה חברים טובים, לסשן צילומים מיוחד לפורים, כשהם מחופשים לקולגות שלה מעולם האופנה. אחת מהן היא כמובן, קמפבל. וואלה! סלבס לא רואה ממטר

נראה שחג הפורים, הוא הזדמנות מופלאה עבור המפורסמים שלנו להתחפש לאנשים אחרים, כאלו שבתור ילדים חלמו להיות. אצל כולם חוץ מאחת – בר רפאלי, שמבינה שהכי שווה להיות היא עצמה.

עם זאת נראה שרוח החג בכל זאת השפיעה על הטופמודל הכי מצליחה בישראל, וזו החליטה להשתטות מעט. לצורך המשימה, גייסה ברבור את שלושת חבריה, גברים במשרה מלאה, שעטו על עצמם תחפושות של הקולגות שלה: נעמי קמפבל, סינדי קרופורד ולינדה אוונג'ליסטה. רפאלי, כפי שכבר הבנתם, הגיעה על תקן עצמה. תכל'ס הכי שווה.

בר רפאלי. איתן טל
הורסות. בר והחברות/איתן טל

החבורה העליזה, בראשותה של הברבור, דפקה פוזות שלא היו מביישות אף דוגמנית צמרת אחרת, אל מול העדשה של צלם האופנה הנחשב איתן טל. באחת התמונות החליטו ה'בנות' לעשות מחווה לחברתה הטובה של רפאלי, נעמי קפמבל, ולשחזר את הסצנה בה איבדה קמפבל את העשתונות וזרקה טלפון על עוזרת הבית שלה.

העיתונאי ערן סויסה, שידוע כחברה הטוב של הרפאלי, היה זה שהתחפש לקמפבל, אחז טלפון בידו ואיים לזרוק אותו, בזמן ששלושת הדוגמניות האחרות צועקות לעברו שלא יעשה זאת. החבורה הגדילה לעשות ושלחה את התמונה לגרפיקאי שיעצב אותה כאילו והרביעייה הצטלמה לשער של מגזין האופנה היוקרתי 'ווג'. מעניין מה אנה וינטור היתה אומרת?

וואלה! סלבס עושה כל יום מחווה לקים קרדשיאן ומצטלמת לסרט פורנו

בר רפאלי והחבר בדייט רומנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully