וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן החדש של עוז זהבי ונינט טייב

וואלה! סלבס | צילום: gettyimagesbank

28.1.2013 / 10:18

מסתמן: השחקן השרמנטי יגלם את התפקיד הראשי בסדרה החדשה "זגורי", לצידה של נינט טייב, שעדיין לא ברור אם תגלם את המאהבת שלו או את אישתו. וואלה! סלבס תפקיד אורח

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הדרמה הקטנה שהתחוללה בעקבות הליהוק של נינט טייב, עכשיו היא חושפת כי מי שיגלם את התפקיד הראשי בסדרה המדוברת "זגורי", הוא עוז זהבי.

זהבי, שנבחן מול עשרות שחקנים על התפקיד הראשי, בסדרה שתעלה בהוט, יגלם את אביאל, ראש המשפחה. כרגע עדיין לא ברור מה יהיה תפקידה של הטייב. גורמים בהפקה ידעו לספר כי נינה תגלם אחד משני התפקידים: המאהבת או האישה החוקית של זהבי.

עוז זהבי. GettyImages
מקולל? עוז זהבי/GettyImages

אם השם מצלצל לכם מוכר, זה כנראה בגלל שכבר לפני כשנה הוכרז על הפקת הסדרה, שמגוללת את סיפורה של משפחה גדולה מבאר שבע. לאחר שראש המשפחה נפטר, בני המשפחה, חוגגים בהילולה גדולה. הדבר לא מוצא חן בעיני הדודה, שמטילה קללה על המשפחה, וכך רוב הסדרה עוסקת החרדות של בני המשפחה מהקללה שרובצת עליהם.

עבור זהבי, זהו יהיה קאמבק של ממש אל המסך המקומי כאן ביזראל - כיוון שתפקידו הגדול האחרון היה בעונה האחרונה של הדרמה "עספור", שירדה מהמסך בסוף שנת 2011. מאז, הוא אמנם הופיע בסרטי קולנוע ספורים ואפילו הצטרף כשותף בפאב תל אביבי, אך לא גילם דמות משמעותית בטלוויזיה. כעת, עם המשפחה המסורתית המתוסבכת, כנראה נראה אותו יותר.


מחברת הוט נמסר בתגובה: "הסדרה 'זגורי' נמצאת בתהליכי ליהוק ולכשיושלמו נשמח לעדכן".


גם על וואלה! סלבס רובצת קללה מהיום שהיא נולדה. אמא שלה פשוט לא יכלה להתמודד עם כל הכיעור הזה.


לא יפה: עוז זהבי השפיל ילד בן 5

מתאים לעוז מזרחי? רכלו על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully