וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מדברת על ההיריון: "זה לא קל כמו שחושבים"

שירות וואלה! סלבס

2.1.2013 / 10:21

לאחר שנתפסה לראשונה על ידי מצלמות, הסכימה להתראיין קים קרדשיאן ההריונית, וסיפרה על הקשיים שבנשיאת ילדו העתידי של קניה ווסט. וואלה! סלבס לוחשת הכל לבייביז

בסוף השבוע האחרון בישר קניה ווסט הנלהב, בשיאה של הופעתו, כי הוא עומד להפוך לאבא ("תעשו רעש לכבוד האמא של התינוק שלי"). אחר כך, רגע לפני הספירה לאחור - צולמו ווסט ובת זוגו, קים קרדשיאן בנמל תעופה, כשהם עושים את דרכם למסיבת סילבסטר בלאס וגאס, אותה הנחתה כוכבת הריאליטי. כעת, האם העתידית מגיבה לראשונה לבשורה המרגשת. כצפוי, למרות ההילולה סביב העניין, לא קל לה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים עליה? קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרדשיאן נמצאת כעת בחודש השלישי להריונה, וכיאה לה, לא מפספסת אף אירוע מתוקשר: לכן, כשכתבת הבידור של התוכנית "ET" תפסה את קים במסיבה המדוברת שאותה נהחתה בווגאס, מיס טראש החליטה להיפתח ולא חסכה בפרטים. "אני סובלת מכאבי גדילה", אמרה והוסיפה שההיריון הוא לא בדיוק כיף חיים, כפי שאולי נדמה למי שטרם חווה תפיחת בטן מסוג זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות ביקיני, יותר שילב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מתה לאכול סושי אבל אסור לי", התוודתה קימי, "אני אוכלת גזרים וסלרי עם הרבה רוטב". כן, אפילו הגירלפרינד של ווסט לא יכולה להתחמק מהקשיים שבהיריון. "כשאנשים אומרים שהיריון הוא כיף והם אוהבים את החוויה, אני לא נוטה להסכים", והסגירה עוד כמה פרטים, "אני לא הייתי אומר שהיהריון הוא קל, אבל אין לי שום בחילות בוקר".

בנוגע למינו של הצאצא, קרדשיאן הצהירה שאין לה העדפה, והיא מייחלת לכך שהוא ייצא בריא. אמן!


וואלה! סלבס כבר אמרה את זה בעבר: היא לא בהיריון, אלו בחילות שמגיעות לאחר שנתקלה בהשתקפות של עצמה.


פארטי-גירל: קים קרדשיאן הריונית וחוגגת

קים קרדשיאן בהריון מקניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully