וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבויפרנד של טיילור סוויפט מציג קעקוע עברי

שירות וואלה! סלבס

20.12.2012 / 12:04

באופן חד משמעי: הזוג הצעיר כבר לא מסתתר ממצלמות הפפראצי, וגם לא מהאינסטגרם. חבר להקת וואן דיירקשן לקח את אהובתו לסטודיו קעקועים. וואלה! סלבס כותבת בדפוס

הוא אמנם חבר בלהקת בנים משגשגת, אך הדרייקשן הצעיר מראה סימני מרד ראשונים: הוא לא רק הילד הטוב שדאג לשנן תנועות פאנקי ג'אז, ונרדם לצלילי שאגות של מעריצותיו - לא ולא - הוא הבויפרינד הסורר של טיילור סוויפט, ועל כן הארי סטיילס יקעקע את גופו עד שלא תישאר פיסת עור.

כי אלו הם חיי רוקסטאר, גם אם הרפרטואר שלך כולל שירים מתקתקים בלבד. הפעם, הוא עשה זאת לצד בת זוגו, והציג את הזרוע המתפתחת, שכוללת בין היתר גם קעקוע עברי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'מה, באמת? הקעקוע של הדיירקשן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באותיות דפוס שחורות, קעקע סטיילס על גופו את המילה "ג'מה" (שמה של אחותו), אלא שזהו קעקוע יחיד מבין רבים. ביום רביעי האחרון (18 בדצמבר), הגיע הזמר לסטודיו הקעקועים המועדף עליו בלוס אנג'לס, והתחדש בעוד רישום על גופו. עכשיו, כשמערכת היחסים שלהם לא קבורה בארון בושה ענקי, יצא הנער מביתו יחד עם הנוכחית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא, אגב, מבוגרת ממנו. סוויפט וסטיילס/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'יק צ'ק עשו השניים את שלהם, וחזרו במהירות לגוב האריות. שם, כמובן, נתקלו במעריצות צווחניות שלא הניחו להם. מכל הכאוס הנ"ל, נוצרו כמה תמונות שהצליחו להנציח באופן ברור את הקעקוע העברי של הדיירקשן.

עד ראיה סיפר: "טיילור בילתה שם שעה אחת עם הארי, כשהוא זכה להתקעקע פעם נוספת, על יד האמן האהוב עליו. השניים עזבו יחד את המקום, ושמחו להיתקל במעריצים".


וואלה! סלבס קעקעה על ישבנה את המילה "א ו כ ל", בארמית.


טיילור סוויפט והבויפרנד מבצעים ריקוד מושחת

חבר One Direction וטיילור סוויפט יחד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשידו היתה בתולית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully