וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: גדעון סער לוקח את גאולה אבן לפגוש את ההורים

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

15.12.2012 / 18:07

הרומן המתפתח של אשת התקשורת והפוליטיקאי יצא לאור, וכעת מגיעות גם התמונות הבלעדיות, בהן מבלה הצמד בבית הוריו. הזוג ניסה, אבל לא הצליח להתחמק. וואלה! סלבס גאה

רק לפני מספר ימים קראתם כאן לראשונה כי שר החינוך מטעם הליכוד, גדעון סער, ואשת התקשורת מהערוץ הראשון, גאולה אבן, כך על פי מקורבים, מנהלים מערכת יחסים רומנטית, שהחלה להתפתח בשבועות האחרונים. האושיות עצמן, סירבו להתייחס לידיעה המרעישה, אלא שוואלה! סלבס לא הצליחה להירדם מבלי להוכיח לכולם שהיא לא הוזה; ואכן, הצמד המפתיע נתפס בסוף השבוע האחרון, כשהוא מבלה יחדיו בבית אמו של השר, בשכונת בבלי בצפון תל אביב.

גדעון סער גאולה אבן. ברק פכטר
נתפסו על חם! גאולה וגדעון/ברק פכטר

למרות הנסיונות של השניים לתעתע בכולם ולנסות לחמוק מתיעוד משותף, הצליח צלם הפפראצי לתפוס את הצמד, וכפי שניתן לתאר - זו לא היתה משימה קלה במיוחד. כך התנהלו הדברים: היום (ש'), בשעה 12:40 הגיע סער לבית אמו בצפון תל אביב, כשהוא מלווה במאבטחים שלו. לאחר 15 דקות קצרצרות, שנועדו ככל הנראה לשמירת הדיסקרטיות, הפציעה גם אבן למקום. שם, בילו כשעה קלה. לאחר מכן, בשעה 13:55 יצאה אבן מבית אמו של השר, ושוב במרווחים קצרים (15 דק'), יצא גם סער.

גאולה אבן. ברק פכטר
13:55 - גאולה יוצאת/ברק פכטר

הזוג אמנם הקפיד לשמור על כל הכללים על מנת שיוכל להתחמק מתיעוד שכזה, אך כפי שניתן לראות - זה לא ממש הצליח לו.

לפני זמן מה דווח כי אבן נפרדה מבעלה, עמית אוברקוביץ', לאחר מספר שנות נישואים ושלושה ילדים. וכך גם סער, שרק לאחרונה פירק את נישואיו. לאשתו היה נשוי 22 שנים, ועמה יש לו שני ילדים.


וואלה! סלבס מאמינה באופן סופי ומוחלט שגדעון סער לא ייתן שתשליכו על גאולה, אבן.


ובחדשות 2: לידיעת יונית לוי, עידו שלך חולם להיות רוקסטאר

גדעון סער. ברק פכטר
14:05 - גדעון ואמו יוצאים מהבית/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully